Aki Sirkesalo laulaa radiossa
Linnut livertää ulkona. Sauna lämpiää ja grilli on tulilla. Joskus elämä tuntuu hyvältä. Ihanaa iltaa teille kaikille.
Kommentit (26)
Ei se voi laulaa kun se on kuollut. Aapeella on harhoja, kuulee raukka olemattomia.
Mulle tulee aina pala kurkkuun kun kuulen Akin laulua.
Aki <3 tulee jotenkin haikea olo, kun kuulen hänen laulavan. Itselläni on synkeä ajanjakso elämässäni. Toivon vielä joskus saavuttavani edes jonkinasteisen rauhan. Mukavaa iltaa sinulle!
En laita. Nyt sieltä tulee Teuvo sun angliasi myytiin:) Eihän tälläsiä kotona kehtaa kuunnella.T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Elämä tuntuu vielä paremmalta, kun laitat sen radion kiinni.
Sitäkin te haukkuisitte täällä jos se vielä eläisi.
Ohiksena, että olen todella pahoillani Sirkesalon sekä hänen perheensä kohtalosta, mutta mielestäni ko. muusikon kyvyt ovat kohonneet suhteettomasti jonkinlaiseen glooriaan ennenaikaisen poismenon takia. Sama juttu esim. sen Kirkan veljen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena, että olen todella pahoillani Sirkesalon sekä hänen perheensä kohtalosta, mutta mielestäni ko. muusikon kyvyt ovat kohonneet suhteettomasti jonkinlaiseen glooriaan ennenaikaisen poismenon takia. Sama juttu esim. sen Kirkan veljen kanssa.
Kiitos mielipiteestäsi. Sitä ei rekisteröity.
Olen niin vanha, että muistan jopa Akin bändin Giddyups jonka keikallakin kävi (voi olla tubessa). Käännän aina radion pois päältä kun Aki laulaa, tulee vieläkin niin paha mieli siitä kuinka nuorena ja turhaan hän lähti.
Aki Sirkesalon ja Lisa Nilssonin Mysteriet on niin kaunis biisi, yksi kauneimmista rakkauslauluista ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus ajatellut että onneksi on kuollut. Kuvittele että Aki vetäisi jotain duettoa cheekin kanssa. Ei saatana. Saanhan sentään pitää nuoruuteni kauniit muistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus ajatellut että onneksi on kuollut. Kuvittele että Aki vetäisi jotain duettoa cheekin kanssa. Ei saatana. Saanhan sentään pitää nuoruuteni kauniit muistot.
Törkeä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Aki Sirkesalon ja Lisa Nilssonin Mysteriet on niin kaunis biisi, yksi kauneimmista rakkauslauluista ikinä.
Tämä. Ajatuskin saa sen palan kurkkuun.
T. 3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä kommentti.
Sori.
Sami Saarikin oli joskus ihan oikea muusikko.
Ja minä nuori.
Mysteriet on mielestäni hyvä biisi, mutta kulahtanut liiallisen soittamisen myötä. Oma suosikkini on Mä tuun kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä kommentti.
Sori.
Sami Saarikin oli joskus ihan oikea muusikko.
Ja minä nuori.
Turhaan sinä minulta pyydät anteeksi. Oma ongelmasi se on että olet ilkeä ja tunteeton. Varmasti näkyy elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
En laita. Nyt sieltä tulee Teuvo sun angliasi myytiin:) Eihän tälläsiä kotona kehtaa kuunnella.T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on sääli että Gösta on kuollut.
Hän ei ikinä olisi tehnyt duettoa cheekin kanssa.
Olipa ihanat löylyt ja huumaava vihdan tuoksu. Mikähän kanava tää on, kun tosiaan melkein kaikki noi laulajat on kuolleet. Nyt tulee Vasara ja nauloja. Ei tästä puutu, kun Irvinin Rentun ruusu. T:Ap