Onko mies sitä haluttavampi, mitä enemmän pahuutta hänessä on?
Jostain syystä naiset arvostavat enemmän pahoja sielultaan turmeltuneita miehiä, kuin tavallisia aitoja miehiä. On sitä parempi, mitä enemmän pimeyttä miehen sisimmässä on. Jos käytän kristinuskosta peräisin olevaa sanaa, niin puhutaan synnistä. Synnissä paatuneet miehet ovat haluttuja naisten keskuudessa. Mistä moinen?
Kommentit (8)
Ihan vaan otsikkoon suoraan viitaten: ei todellakaan.
Kuinkas monta rakkauskirjettä se Breivik saikaan naisilta? En edes muista. Sama juttu tämän Juha Valjakkalan kanssa. Avioliitto ja lapsia hänelläkin. Eli pahuus palkitaan tällä tavoin.
Luulen että tässä tapauksessa vakka kantensa löytää. Jos nainen selkeästi viehättyy pahantahtoisista, kenties jopa rikollisista miehistä niin ei naisella itselläkään voi olla ihan puhtaat jauhot pussissa. Asia erikseen on sitten se, että naiset yleensä pitävät itsevarmoista miehistä jotka tietävät mitä tahtovat, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa että mies on ns. "pahis" tai muuten kusipää.
Kyllä se on näin todettava. Tutkimuksetkin paljastaa että naiset tuntee vetoa miehiin joilla on psykopaatin piirteitä. Ns. dark triad piirteet vetoaa naisiin miehessä, eli psykopatia, narsismi ja macchiavellilaisuus.
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3461843/Why-women-look-b…
Ei. Haluttava mies on eloisa, itsevarma, itsestään huolta pitävä ja sopivasti karski luonne, joka saa minut tuntemaan itseni naiseksi omalla miehekkyydellään. Nuo ovat kiihottavia asioita. Miehet ovat aina kohdelleet minua hyvin, niin kuin minäkin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Haluttava mies on eloisa, itsevarma, itsestään huolta pitävä ja sopivasti karski luonne, joka saa minut tuntemaan itseni naiseksi omalla miehekkyydellään. Nuo ovat kiihottavia asioita. Miehet ovat aina kohdelleet minua hyvin, niin kuin minäkin heitä.
Alapeukuttakaa vaan nyhveröt ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttakaa vaan nyhveröt ;)
Valheet saavat yleensä alepeukkuja.
Jumalauta kuinka sarjamurhaajat saavat säkkikaupalla kirjeitä. Pakko sen on pitää paikkansa. Sarjamurhaajamiljonääri on jokaisen mamma märkä uni!