Tuttavani reppu oli auki ja näin siellä käsipyyhepakkauksen
Reppu oli täynnä ties mitä ja kun se oli auki meidän odottaessamme bussia pysäkillä näin siinä käsipyyhkeitä pinon ja kokonaisen pakkauksen joka oli kuitenkin jo aukaistu.
Olikohan otettu jostain yleisestä vessasta?
Kommentit (18)
No nyt kyllä keksit koko jutun, ei tuommoista voi tapahtua!! :O
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä keksit koko jutun, ei tuommoista voi tapahtua!! :O
??
Niitä myydään ihan kaupassa.
Miten kokonaisen pakkauksen edes vois pölliä jostain vessasta?
Mullakin on nenäliinapaketti repussa. Ihan kaupasta ostin. Vois muuten käsipaperi olla parempi .
Niitä saa kaupasta.
Missä on töissä?
Tai ostettu lähikaupasta?
Sieltä minä ne paketit hankin...
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on nenäliinapaketti repussa. Ihan kaupasta ostin. Vois muuten käsipaperi olla parempi .
Kyllä mää oon nähnyt ihan kokonaisiakin pakkauksia jossain.
Tuttava kertoi käyneensä kirkossa.
Olisko sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on nenäliinapaketti repussa. Ihan kaupasta ostin. Vois muuten käsipaperi olla parempi .Kyllä mää oon nähnyt ihan kokonaisiakin pakkauksia jossain.
Olisko sieltä?
En ihan tarkkaan pysty sanomaan, kun en tunne kyseistä piruntorjuntalaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä saa kaupasta.
Missä on töissä?
On vanhempi ihminen ja eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on nenäliinapaketti repussa. Ihan kaupasta ostin. Vois muuten käsipaperi olla parempi .Kyllä mää oon nähnyt ihan kokonaisiakin pakkauksia jossain.
Olisko sieltä?
Missä olet sellaisia nähnyt? Korkeintaan vahingossa jää. Normaalisti ovat lukkojen takana, vaikka olisivat vessassa. Telineissä ovat ilman pakettia.
Minä ostan käsipyyhkeitä ihan nenän suolahuuhtelun jälkeistä niistämisen koska tavallinen vessapaperi menee muusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sieltä?Missä olet sellaisia nähnyt? Korkeintaan vahingossa jää. Normaalisti ovat lukkojen takana, vaikka olisivat vessassa. Telineissä ovat ilman pakettia.
Olen nähnyt jossakin vaikka paikkaa en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko sieltä?
Siis ihan OIKEESTI sä mietiskelet tämmöisiä? XD Kyllä sun ehkä pitäis hankkia jotain sisältöä elämääsi. Jos vaikka pelaisit pasianssia tietsikalla?
No just. Niitä voi tosiaan ostaa kaupastakin, meillä töissä siivooja jättää extra paketin siihe telineen päälle et siitä sit vaihtaa uuden myöhemmin ja samoin oli meillä koulussa. Ihan hyvin ois voinut siis siitä joku ottaa. Mut täällä lapsissa meillä harvemmin niin tapahtuu. Mutta en nää silti pahana asiana, jos joku sellaisen nappais vähissä rahoissaan joskus matkaan :D
Melkeen täytyy olla sieltä kirkosta koska ne paperit oli päällimmäisenä ja kertoi tulleensa kirkosta...
Vai käynkö mäkin siellä?
Olen myös paperisia käsipyyhkeitä käyttävä ja ihan niitä kaipasta ostava. En niitä mitenkään salakuljeta kaupasta kotiin. Mitä jos ihan kysyisit kuittia😉
Hä?