Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkauskokemuksia Jorvista?

Vierailija
27.05.2016 |

Olin taannoin päiväkirurgisessa operaatiossa, leikkaus tehtiin yksityisellä ja kokemus oli kaikin puolin miellyttävä. Lääkäri oli minuun yhteydessä päivittäin operaation jälkeen, tarkisteli vointia, vaihtoi sopimattomat lääkkeet joista en olisi itse edes osannut valittaa, säädeltiin annostusta jne, siis ylipäänsä tuli todella turvallinen ja mukava olo. Sellainen, etten ollut leikkauksen jälkeenkään yksin vaan minusta pidettiin todella hyvää huolta ihan loppuun asti.

Nyt edessä olisi toinen vastaavanlainen keissi, ja tämän kanssa on vähän epäselvyyttä, että suostuisiko vakuutusyhtiö maksamaan. Itse maksettuna operaatio maksaisi ihan reilusti liikaa, joten suuntana näyttäisi nyt tämän kanssa olevan Jorvin sairaala. Lähipiiristäni olen kuullut ko. paikasta lähinnä vain pahaa, mutta kukaan tuntemani ei ole ollut tuolla leikattavana.

Olisikohan kenelläkään jakaa kokemuksia leikkauksesta Jorvissa? Ei kai se nyt mitenkään huono paikka voi olla, voiko palvelu tosiaan erota näin paljon..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa meillä oikein hyviä kokemuksia Jorvista. Mieheltä leikattiin kilpirauhaskasvi (oletettiin syöväksi muttei ollut ja kilpirauhasta poistettiin). Minulta leikattu sappi pois.

Vierailija
2/3 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on leikattu Jorvissa kuudesti eri sairauksien takia. Kokemusta naistentaudeista, gastroenterologiasta ja ortopediasta. Ehjäksi nuo kaikki ovat mut saaneet. Moni mut leikanneista lääkäreistä pitää vastaanottoaan myös yksityisellä.

Jos jotain negatiivista pitää kaivaa, niin naistentautien vuodeosaston hoitajista osa oli jokseenkin väärällä alalla veemäisen asenteensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nämä helpotti! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän