Otsan rypyt - onko mitään tehtävissä kotikonstein?!
Vaakatasoisia ryppyjä useampi, ei muualla kasvoissa. Mitä niille voisi tehdä, muuta kuin koettaa sietää????
Kommentit (10)
Kosteuttaminen ja kosteuttaminen. Lisäks mulla on joku ihme tapa pitää otsa krutussa, yritän vähentää sitä.. Yleensä en usko mihinkään voiteisiin ja seerumeihin mutta yllätyin positiivisesti kun ihan huvikseni ostin kaupasta sellaisen tuotteen kuin L300 Anti-age Face serum. Sisältää hyaluronihappoa... Yllättävän hyvin toimii vaikken uskonut.. Tosin mun rypyt on vielä lievät...
Vierailija kirjoitti:
Kosteuttaminen ja kosteuttaminen. Lisäks mulla on joku ihme tapa pitää otsa krutussa, yritän vähentää sitä.. Yleensä en usko mihinkään voiteisiin ja seerumeihin mutta yllätyin positiivisesti kun ihan huvikseni ostin kaupasta sellaisen tuotteen kuin L300 Anti-age Face serum. Sisältää hyaluronihappoa... Yllättävän hyvin toimii vaikken uskonut.. Tosin mun rypyt on vielä lievät...
Mistä kaupasta ostit tämän ja paljonko se kustansi? Voisin epätoivossani jopa kokeilla, vaikka periaatteessa en "usko" näihin voiteisiin... Botoxia en todellakaan uskalla kokeilla.
-ap-
Ei noihin ilmeryppyihin mitkään kosteuttamiset auta. Se voi autta ihan sellaisiin hienonhienoihin ihon pintakuivuus-juonteisiin, vaan ei mihinkään otsan kunnon ryppyihin.
Itselleni tuli tuollaiset vaakarypyt jo vähän päälle kaksikymppisenä. Niitä näkee monilla muillakin aika nuorilla, joten en ole ikinä ajatellut että ne tekisivät esimerkiksi vanhan näköiseksi. Eikä tulisi mieleenkään botoxilla jäykistää otsaa liikkumattomaksi että pääsee luonnollisista ilmerypyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupasta ostit tämän ja paljonko se kustansi? Voisin epätoivossani jopa kokeilla, vaikka periaatteessa en "usko" näihin voiteisiin... Botoxia en todellakaan uskalla kokeilla.
-ap-
Ei tule auttamaan otsaryppyihin kyllä, kuten ei muutkaan voiteet. Tuontyyppiset voiteet voi kyllä vähän autttaa esim. silmän ympäryksen ohuen ihon hienoihin ryppyihin - voide turvottaa sen verran että ryppy oikenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
ihan prisman hyllyltä taitaa löytyä muistakin marketeista. Hinta tais olla jonkun 15€.
Otat nutturasta kiinni, vedät siitä lujasti niin että iho muualla kasvoissa siliää ja jeesusteipillä sidot paikalleen nutturan juuresta venyvän ylimääräisen ihon.
M
Ne on vuosirenkaita, eikä ne lähde kotikonsteilla. Leikkaa otsatukka.
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin ilmeryppyihin mitkään kosteuttamiset auta. Se voi autta ihan sellaisiin hienonhienoihin ihon pintakuivuus-juonteisiin, vaan ei mihinkään otsan kunnon ryppyihin.
Itselleni tuli tuollaiset vaakarypyt jo vähän päälle kaksikymppisenä. Niitä näkee monilla muillakin aika nuorilla, joten en ole ikinä ajatellut että ne tekisivät esimerkiksi vanhan näköiseksi. Eikä tulisi mieleenkään botoxilla jäykistää otsaa liikkumattomaksi että pääsee luonnollisista ilmerypyistä.
Jotenkin outoa, että mä en ole aiemmin niitä nähnyt, mutta nyt yhtenä päivänä tajusin että ei saatana mitkä vaot mulla on tuossa otsassa! Ja sen jälkeen en ole muuta nähnytkään kuin ne, aina katse hakeutuu sinne otsalle... :(
Mutta joo, ei botoxia, ja jos rasvoista ei ole apua... hmm, hiomakoneko tässä on otettava käyttöön?!
-ap-
Voit koettaa kuoria ja rasvata, mutta raaka totuus on että ainoa oikeasti tehokas tapa on pistoshoidot.
Minäkin taistelin silmien väliin puskevaa ryppyä vastaan pitkään, kunnes vihdoin menin ja varasin ajan botox-hoitoon. Toimenpide oli nopea ja kivuton. Ryppy hävisi täysin. Aion käyd uudestaan, kun sen aika koittaa.