Mikä on teidän vakkari heseateria?
Mulla kerrosateria kokiksella ja kurkkmajoneesi ranujen kanssa 😂 Ja sinne majoneesiin pitää sekottaa reilusti grillimaustetta, nami!
Ps. Fittimammat turha tulla kertomaan, kuinka ette syö tollasta paskaa 😉
Kommentit (70)
Gluteeniton ateria, joka on mun mielestä paljon parempi kuin mäkkärin gluteenittomat.
Ei käydä Hesburgerissa syömässä Tanskalaista antibiootti nautaa.
Falafel-hampurilainen ja siihen juustoviipale.
Sipulirenkaat ja light-cola
Kanasalaatti paprikamajoneesilla, lapset rouskuttelee krutongit:)
Kerros tai juusto nälästä riippuen.
Carrolsin hampurilaisia ostan yleensä kun ovat saatavilla, mutta niiden kanssa saa aina pettyä, kun eivät heseläiset osaa tehdä niitä oikein. Väittäisin, että Clubburgerissa on joku muu kastike, kuin alun perin ja muutenkaan suosikkihampparini ei ole entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo ikuisuus kun tämä mamma on käynyt hesessä. Vieläkö siellä laitetaan ihan liikaa majoneesia hampurilaisen väliin?
Hyvä kysymys! Tämän takia olen boikotoinut heseä jo vuosia. Hampurilaisia ei voi syödä kun soosia pursuu joka välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo ikuisuus kun tämä mamma on käynyt hesessä. Vieläkö siellä laitetaan ihan liikaa majoneesia hampurilaisen väliin?
Hyvä kysymys! Tämän takia olen boikotoinut heseä jo vuosia. Hampurilaisia ei voi syödä kun soosia pursuu joka välistä.
Viimeks ku söin heses, oli hamppari liian kuiva. :( ja hesen hampparit on yleensä tosi hyvii, ku sitä majoneesia on paljon
Mustikka-banaanismoothie ilman sokeria ja kanatoast.
Ruisfileateria zerokolalla ja kurkkumajoneesi, kiitos!
Soijatortilla-ateria omenamehulla. Nammm.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ulkonäöstä todennäköisesti näkyy selvästi, että Hesburgerin paskaruoka maistuu. Osanottoni.
Oon 22-v, salilla käyvä, 36-kokoisia vaatteita käyttävä nainen :) Mutta kiitos huolenpidosta!
-ap
Soijatortilla-ateria tai soijasalaatti. Mmmmmm tänään saa taas :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ulkonäöstä todennäköisesti näkyy selvästi, että Hesburgerin paskaruoka maistuu. Osanottoni.
Oon 22-v, salilla käyvä, 36-kokoisia vaatteita käyttävä nainen :) Mutta kiitos huolenpidosta!
-ap
Hei, minäkin olen 22 ja vaatekoko 36! :D Ja enpä ole hesessä aikoihin käynyt, voisinpa mennä tänään tämän ketjun innoittamana ja hyvillä mielin vetämään KERROSATERIAN EXTRAMAJONEESILLA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hei, minäkin olen 22 ja vaatekoko 36! :D Ja enpä ole hesessä aikoihin käynyt, voisinpa mennä tänään tämän ketjun innoittamana ja hyvillä mielin vetämään KERROSATERIAN EXTRAMAJONEESILLA!
Hahaa, kiva! :D Kävitkö hakemassa? ;)
Hesen ateriat on aika jäätävän hintaisia. Just mainostettiin telkkarissa jotain hampurilaista joka maksoi lähemmäs 6€, siis pelkkä hampurilainen! Mä oon muutaman kerran syönyt niitä fish & chips -aterioita kampanja-aikaan, kuuluukohan jo vakiomenuun?
Mega-ateria isommilla perunoilla, paprikamajoneesi ja zero cola.
Gluteeniton ateria. Muuta vaihtoehtoa ei keliakian vuoksi ole. Siksi käytänkin mäkkäriä, siellä saa minkä tahansa aterian gluteenittomalla sämpylällä.