Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoitu wt-nainen lapsensa kanssa samaan aikaan kaupan kassalla.

Vierailija
26.05.2016 |

Lapsi noin 8-9 v. Kyllä käy sääliksi kun elämän eväät on olla wt kuten äitinsä. Äiti oli tatuoitu joka puolelta.
Kunnon perheessä kys. lapsi olisi voinut opiskella vaikka mihin. Mutta wt-äidin kasvatuksessa hänestä tulee ainoastaan uusi tatuoitu wt sossupummi.
Harmittaa tosi paljon lapsen puolesta kun tatuoitu äiti vie elämän mahdollisuudet heti pois...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö Klaukkalassa?

Vierailija
2/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä tatuoinneilla on lapsen kasvattamisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden reippaasti tatuoidun äidin. WT hän ei ole, työskentelee sisätautilääkärinä.

Vierailija
4/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun tatuoidut vanhemmat ei vieny mun elämän kaikkia mahdollisuuksia pois? Esim sitä, että opiskelen yliopistossa. Jännä...

Vierailija
5/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa tuollaiset ulkonäön perusteella toisen tuomitsevat kukkahatut, samalla logiikallahan voisi sanoa että harmittaa kun ap:n lapselta on pilattu mahdollisuus olla tuomitsematta muita ihmisiä niinkin epärelevantin asian takia kuin ulkonäkö tai tatuoinnit. Mieti nyt mihin kaikkiin hienoihin ihmisiin olisi voinut lapsiraukka tutustua jos ei tälläista suvaitsevaisuutta muitten ihmisten ulkonäköä kohtaan olisi äiti vienyt heti jo elämän alussa pois..

Vierailija
6/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko koskaan sellaista mieleen, että tatuoinnit ovat oma taiteen alansa? Vaatii ammattitaitoa osata tehdä ne taidokkaasti ja siitäpä sille ammattilaiselle asiakkaat maksavat kovan hinnan.

Joskus nämä tatuoidut ihmiset voivat olla juuri suuria summia tienaavia, menestyviä yrittäjiä. Omalla tavallaan taiteellisia sieluja. Lisäksi nykyään tatuoituja ihmisiä näkee paljon luovissa ammateissa ja toki muuallakin. Osa on korkeasti koulutettuja sekä sivistyneitä.

Älytöntä ja niin vanhanaikaista tuo puhe, että tautoinnit ovat wt. Ties mitä harmaavarpusia nämä kommentoijat itse ovat ja kulkevat silti nenä pystyssä arvostellen.

Vierailija
7/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta siinä taas kulttuurishokkiin vaipui.

Vierailija
9/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ovat, eivät valitettavasti ole taidetta nähneetkään.

90% yhtä kaukana taiteesta kuin muumimukit.

Taiteiden maisteri

Vierailija
10/10 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää ne lapset, jotka joutuvat kasvamaan ahdasmielisyyden ympäröimänä. Ei voi olla onnellinen lapsuus.