Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen valehtelee seksikumppaniensa lukumäärän, jos sillä kerran ei oile mitään väliä?

Vierailija
26.05.2016 |

Miksi niin moni nainen valehtelee sekä itselleen että miehelleen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 100%

Vierailija
2/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään syytä valehdella. Tai asiasta kenenkään kanssa puhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin nähtävyys

Vierailija
4/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellainen joka ajattelee että sillä on väliä. Ketkä nyt edes puhuu mistään määristä.

Vierailija
5/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että miehelle sillä on väliä vaikka muuta väittääkin.

Vierailija
6/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan valehdellut. En osaa edes kuvitella tilannetta, että mieheni kysyisi jotain tuollaista. Tai että itse kysyisin häneltä.

Vierailija
7/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sellainen joka ajattelee että sillä on väliä. Ketkä nyt edes puhuu mistään määristä.

Onko tämä sinun suhteissasi arka aihe?

Vierailija
8/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomattaan voi "valehdella" sellainen joka ei ole laskenut koska sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. En osaa tältä istumalta sanoa oliko niitä 5 vai 6, mitä väliä. Jos joku juntti jankkais ja tahtois tietää, vastaisin varmaan 25 enkä enää tahtois olla sen tyypin kanssa tekemisissä koska meidän näkemykset tärkeistä asioista eroaa liikaa.

Mä en oikeesti muistele ja mieti vuosien takaisia juttuja, en edes muista olenko pitänyt rokotussuojan ajantasalla. Ja se sentään on tärkeä asia.

Vierailija
9/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa. Jos se on täysin samantekevää, niin miksi sitä ei sitten voi sanoa? Vielä oudompaa on se, että jos/kun sitä omaa oikeaa lukua (esim 30) ei nyt vaan halua kertoa, niin miksi se luku minkä sitten voi kertoa on aina pienempi ( 10 max 15)? Miksei suurempi (vaikka 52)? Sama kai tuo nyt on minkä luvun sitä päästään heittää totuuden tilalle jos sen rehellisen luvun haluaa pitää salassa.

Vierailija
10/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitin miehelleni että minulla oli ollut viisi panosuhdetta ennenkuin tapasimme, koska miehelle tuntui olevan jostain syystä tärkeää että ihmisen pitää saada pahimmat sekoilut sekoiltua ennen sitoutumista. Oikeasti olin neitsyt ja repäisin immenkalvoni itse dildolla kun seksi tuli miehen kanssa ensimmäistä kertaa ajankohtaiseksi. Sanoin että minulla on kuukautiset ja annoin jalkovälini parantua. Olemme nyt naimisissa eikä mies vieläkään tiedä olevansa ensimmäiseni ja ainoani, vaan luulee saaneensa kokeneen naisen. 

Joten kyllä, valehtelin miehelle. Minulle se ei ollut tärkeä asia mutta hänelle oli, joten halusin miellyttää häntä.

-N33

Vierailija
11/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinun suhteissasi arka aihe?

Ei aihe ollenkaan. En ikinä ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa jolle asialla olisi väliä, enkä kertoisi kysyttäessä. Tuntemani naisten huorittelijat, jotka haluavat mieluiten neitsyen, ovat ennemmin tai myöhemmin paljastuneet mielenterveysongelma-tapauksiksi, jotka kierrän kaukaa.

Vierailija
12/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, joka ottaa tämän palstan jutut liian tosissaan ja olettaa, että kaikki miehet on yhtä umpimielisiä kuin näiden aloitusten tehtailijat. Yksikään mies ei ole muuten koskaan kysynyt mun "lukua" niin ei ole tullut koskaan oikeasti testattua, mitä siinä tilanteessa vastaisin. Kysyykö sitä oikeasti joku?

Vierailija
13/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen, joka ottaa tämän palstan jutut liian tosissaan ja olettaa, että kaikki miehet on yhtä umpimielisiä kuin näiden aloitusten tehtailijat. Yksikään mies ei ole muuten koskaan kysynyt mun "lukua" niin ei ole tullut koskaan oikeasti testattua, mitä siinä tilanteessa vastaisin. Kysyykö sitä oikeasti joku?

Eli ei ole normaalia tietää kumppanistaan mitään historiaa? Voiko esimerkiksi rikostaustan jättää kertomatta samalla tavalla?

Vierailija
14/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni nainen valehtelee sekä itselleen että miehelleen?

Minulla ei ole mitään käsitystä siitä miten moni nainen valehtelee seksikumppaniensa määrän. 2/ 10 vai 7/ 10? Itse en ole sitä koskaan tehnyt eikä ystävättärieni seksikumppanien määrä kiinnosta kovinkaan paljon. Valehdelkoot, jos pitävät sitä tarpeellisena. Sitäpaitsi, seksi on jokaisen ihmisen yksityisintä aluetta. 

Mutta kai ihminen valehtelee (oli aihe mikä hyvänsä) aina omista syistään, siksi että kokee sen jotenkin välttämättömäksi. 

Miksi sinä salaat syyn siihen, että asia sinua kiinnostaa, ap? 

N46

Vierailija
15/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihan samaa. Jos se on täysin samantekevää, niin miksi sitä ei sitten voi sanoa? Vielä oudompaa on se, että jos/kun sitä omaa oikeaa lukua (esim 30) ei nyt vaan halua kertoa, niin miksi se luku minkä sitten voi kertoa on aina pienempi ( 10 max 15)? Miksei suurempi (vaikka 52)? Sama kai tuo nyt on minkä luvun sitä päästään heittää totuuden tilalle jos sen rehellisen luvun haluaa pitää salassa.

Totta. Miksi se todellinen määrä pitää aina puolittaa/jakaa kolmella ja sen voi sitten "paljastaa" ilman ongelmia. Miksei tosiaan sitä voi "pyöristää" ylöspäin ja kertoa vaikka kolmella? Yhtä paikkansa pitämätön se kummallakin laskukaavalla on.

Vierailija
16/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtomattaan voi "valehdella" sellainen joka ei ole laskenut koska sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. En osaa tältä istumalta sanoa oliko niitä 5 vai 6, mitä väliä. Jos joku juntti jankkais ja tahtois tietää, vastaisin varmaan 25 enkä enää tahtois olla sen tyypin kanssa tekemisissä koska meidän näkemykset tärkeistä asioista eroaa liikaa.

Mä en oikeesti muistele ja mieti vuosien takaisia juttuja, en edes muista olenko pitänyt rokotussuojan ajantasalla. Ja se sentään on tärkeä asia.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Jos nyt vaikka mieheni kanssa eroaisin 20 vuoden parisuhteen jälkeen, niin mitä ihmeen väliä mahdolliselle uudelle miehelle on kuinka monen kanssa olen ollut? Ja jos hän sellaista todella alkaisi jankuttamaan, niin heippa vaan, mielenkiintoni loppuisi siihen. Sanoisiko 40-50 vuotias mieskään lukuaan jos sitä kyselisin? Muistaisiko hän sitä edes ja mistä ihmeestä asian tarkistaisin...? :D Eli hohhoijaa vaan tällaisille kysymyksille, teinien ja epävarmojen puuhaa, ei aikuisten.

Vierailija
17/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 petikumppania löytyy (näistä yksi yhden illan juttu), ei tarvitse jakaa, kertoa, pyöristää ylös taikka alaspäin. Jos tuo jollekin miehelle on liikaa niin menkööt menojaan. 

Vierailija
18/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei ole normaalia tietää kumppanistaan mitään historiaa? Voiko esimerkiksi rikostaustan jättää kertomatta samalla tavalla?

Jokainen varmaan haluaa tietoa niistä asioista, joilla on juuri hänelle merkitystä. Mun kohdalle ei ole osunut yhtään sellaista miestä, jota olisi kiinnostanut mun kumppaneiden lukumäärä. Sen sijaan multa on tiedusteltu mm. olenko koskaan pettänyt.

Vierailija
19/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan jännä, että tutustumisvaiheessa kerrotaan itsestä oikeastaan kaikki ja samalla halutaan tietenkin tietää myös toisesta ihan kaikki. Siinä jaetaan lapsuudesta lähtien kaikki, päiväkodit, koulut, harrastukset, kaverit, asuinpaikkakunnat, opiskelu-ja työpaikat, perhesuhteet.. Ihan kaikki muu paitsi parisuhdehistoria muuten kuin vakavien parisuhteiden osalta. Miksi niistä ex-avopuolisoista/poikaystävistä voi kertoa mutta yhdenyön panoista ei? Samaa seksiä sitä kaikkien kanssa on harrastanut.

Vierailija
20/34 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitään historiaa" vs. tietää kaikki? No, en kyllä ole koskaan kysynyt kumppaniltani mahdollisesta rikostaustastakaan. Eikä muuttaisi suhtautumistani häneen, vaikka olisi nuoruudessaan jotain tehnytkin.

Arvoista puhumme sen sijaan paljon. Ja se, mitä hän tekee nyt, näyttää mitä arvoja hän toteuttaa oikeasti elämässään. Enkä ole koskaan kuvittellut olevani ensimmäinen nainen hänen elämässään, en edes toinen, kolmas tai viides. Toivon olevani viimeinen ja vain sillä on merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi