Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen masu on synnytyksen jälkeen

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Minulla vauva 5kk, vatsani ainoa arpi on sektioarpi.

Vierailija
2/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole. Kellään mun synnyttäneistä ystävistä ei ole tuollaista arpi- tai ryppymahaa. Joka päivä joku äiti somessa kuvailee näitä ryppymahojaan ja vakuuttelevat, että arvet on rakkausmerkkejä, voitonmerkkejä jne. Mun mielestä nuo mahat on järkyttävän rumia sanokaa mitä sanotte. Kyllä arpia pystyy ehkäistä rasvaamalla joka päivä mahan ja kuorimalla useamman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyll kauhean yleistä ole.

Vierailija
4/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole. Kellään mun synnyttäneistä ystävistä ei ole tuollaista arpi- tai ryppymahaa. Joka päivä joku äiti somessa kuvailee näitä ryppymahojaan ja vakuuttelevat, että arvet on rakkausmerkkejä, voitonmerkkejä jne. Mun mielestä nuo mahat on järkyttävän rumia sanokaa mitä sanotte. Kyllä arpia pystyy ehkäistä rasvaamalla joka päivä mahan ja kuorimalla useamman kerran viikossa.

Eipä muuten vaikuta rasvaaminen, tuo väite on todistettu vääräksi lukuisat kerrat. Jos ei "rasvaamisen ansiosta" tullut arpia niin ei olisi tullut rasvaamattakaan. Itse rasvasin ja niin siitä vaan tuli tuollainen hemmetin perunapelto. Turha haaveilla enää koskaan käyttäväni bikineitä :(

Vierailija
5/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaiset arvet ja sitten vielä sellainen röllykkä roikkuva maha. Iho ei palaudu varmaan ikinä.

Vierailija
6/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Miksi menin klikkaamaan linkkiä.:(

Vierailija
7/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla ole. Ikinä ole ollut mitään raskausarpia, vaikka kolme lasta olen pusannut. Enkä paina yhtään sen enempää kuin lukion vikalla luokalla, edelleen mitat 174 cm/58 kg. Ns. raskauskilot lähtee kun lapsi on syntynyt. Kun ei mässytä sipsejä ja muuta paskaa eikä muutenkaan enemmän kuin kuluttaa, ei myöskään liho.

Vierailija
8/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä rasvailin ja kuorin mutta arpia tuli silti, mutta olenkin hoikka. Lihaville ei tuu kun nahkat roikkuu valmiiksi. Mutta ei ne enää oikein näy.

Vierailija
9/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on vain huono tuuri sidekudostyypin suhteen. Turhaan ihmettelee että miksi näistä ei puhuta/varoiteta jne. Suurimmalle osalle ei läheskään noin pahoja arpia vaan tule. Itselläni oli maha synnytysten jälkeen tuossa vaiheessa vielä paljon löllömpi mutta yhtään arpea ei ollut eikä ole vieläkään. Yhdellä tutullani on jäänyt arpia, n. kymmenellä muulla ei mainittavia. Muutama pieni huomaamaton ryppy/vaaleampi juova ehkä. Ei tuo ole mitään "todellista äitiyttä" vaan vain huonompi tuuri niinkuin raskaudenaikainen iskias tai repeämä synnytyksessä.

Vierailija
10/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Huono tuuri tytöllä. Itsellä ikää paljon enemmän ja kolme lasta, mitta ei yhtään arpea. Ja elintavat ihan normaalit, ei mitenkään superterveelliset.

Ilmeisesti kudostyypistä kiinni?

Vierailija
11/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah. Miksi naiset ovat niin neuroottisia? Kyseinen nainen ei siis niinkään, monet pahempaakin kokeneet kirjoittelevat mammapalstoille, kuinka kroppa ei muuttunut yhtään ja neitsyys tuli takaisin.

Vierailija
12/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niin yksilöllisiä asioita. Itse kuulun siihen onnekkaaseen ryhmään, jonka vatsaan ei tullut yhtäkään raskausarpea eikä siitä huomaa elettyä raskausaikaa.

Vierailija
13/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi,

silti kauniimpi kuin 80 %:a ei-synnyttäneistä naisista :D

Vierailija
14/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä rasvailin ja kuorin mutta arpia tuli silti, mutta olenkin hoikka. Lihaville ei tuu kun nahkat roikkuu valmiiksi. Mutta ei ne enää oikein näy.

Ite olin laiha ennen raskautta ja samoin olen nyt kolme vuotta raskauden jälkeen. Ei tullut arven arpea, ettet voi kyllä tuollaisia johtopäätöksiä vetää noin vain hatusta.

Vierailija
15/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta eikä yhtään arpea tai lapsesta johtuvaa läskiä. Nykyään ei iltaisin ihan littana vatsa ole mut ei johdu lapsista. Parin ekan lapsen jälkeen olin alipainoinen. Ihan on yhtä nätti vatsa nyt 40 v kuin 16 vuotiaana (tai oikeastaan timmimpi ja nätempi)

Vierailija
16/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on suunnilleen tuollainen, ja lisäksi vatsalihakset on jääneet pysyvästi erilleen eli vatsa pömpöttää. Eihän se kaunis ole, mutta vaatteilla täysin peitettävissä, eikä se ulkonäkö nyt muutenkaan ole elämässäni järin tärkeä asia.

Vierailija
17/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun naiselleni jäänyt mistään raskaudesta tommoisia. Hänkin painaa jotain 50-55 kiloa. Eikä ole jäänyt yhtään raskauden aikana tulleita kiloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi