Keitä nuo Helsingin jalkapallohuligaanipellet oikein ovat? Eihän meillä pitäisi olla tällaista lainkaan!
Putkaan vaan koko sakki ja helvetin isot sakot päälle!
Kommentit (15)
Miksi linkitit vain kuvia, joissa on ulkomaalaistaustaisen näköisiä ihmisiä? http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-2000001187639.html
http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-2000001187579.html
Vierailija kirjoitti:
HIFK-fanit on tolloja
Eiköhän tää oo ihan narreista lähtöisin. IFK-fanit sentään osaavat käytöstavat.
Mä olin kattomassa tota ja ihme draamaa saatu aikaseks, siel oli suht hyvällä mielellä kaikki liikkeellä, muutama tollo vaa sähläs ja nyt sit leimataan kaikki.
Siel vaikutti olevan yks porukka jota ei edes jalkapallo kiinnostanu vaa pelkkä rähinä ja niitä oli joku 10 tyyppiä, niillä ei ees ollu mitäö fanivaatteita päällä..
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kattomassa tota ja ihme draamaa saatu aikaseks, siel oli suht hyvällä mielellä kaikki liikkeellä, muutama tollo vaa sähläs ja nyt sit leimataan kaikki.
Siel vaikutti olevan yks porukka jota ei edes jalkapallo kiinnostanu vaa pelkkä rähinä ja niitä oli joku 10 tyyppiä, niillä ei ees ollu mitäö fanivaatteita päällä..
Mä viestittelin yhden kaverin kanssa ja kyselin, että mitäs ne oli siellä riehuneet, ja se ei ollut edes tietoinen mistään riehunnasta.
Hifk ja Jokerit vetoavat kuspäihin. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun narrien kannattajat ovat käyneet toisen joukkueen kannattavien kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Missäs viestit 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11 ja 13..?
Edellinen viestini on poistettu koska...
Niin, koska?
Sisältää arvauksen tekijöistä.
S xxxxx ia loukannut Viesti kuului:
"
"Kirurgi-insinöörejä".
Vastaus kysymykseesi: Ovat ihmisiä jotka pääsee sekoilemaan ja riehumaan tuon niin kutsutun fanittamisen avulla.
Mitään tekemistä tuolla touhulla ei ole jalkapallon, fanittamisen tai jalkapallokultturin kanssa, me oikeat fudisfanit häpeämme tuota porukkaa, iso häpeätahra meille kaikille.
Varmaan mamuja, jotka ovat mieltyneet paikallisen potkupalloon! VARMASTI!
Ei ole, ainoastaan lätkäfanit on juntteja ja väkivaltaisia.