Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vain "kylmäsydämiseltä"

Vierailija
26.05.2016 |

Taustatietoa:

Olen 24-vuotias, akateeminen ja hyvätuloinen. Minulla on tunneälyä, mutta en toimi sen mukaan. Esimerkiksi vanhempani saattavat pyytää minulta joskus apua, tai vähän rahaa laskujen maksuun, mutta torjun kaikki tällaiset asiat. Pyrin priorisoimaan aina oman elämäni ja mukavuuteni ennen muita, oli kyseessä perhe tai kaverit. Ehkä olen jonkin sortin narsista, mutta ainakin se on minun osaltani toiminut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. T. Samanlainen nainen

Vierailija
2/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kysyttävää. Meidänlaisiamme mahtuu kolmetoista tusinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko rahaa Säre Syrämmes- keräykseen viime kesänä? Ellet, olet palstan mukaan sydämetön.

Vierailija
4/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet tällaisella aloituksella takaa?  Etkö koskaan ajattele muita kuin itseäsi? 

Vierailija
5/5 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet tällaisella aloituksella takaa?  Etkö koskaan ajattele muita kuin itseäsi? 

Enpä oikeastaan. En ikinä pyydä keneltäkään yhtään mitään ja mielessäni oikein kiehuu, kun joku pyytää minulta jotain. Yritän pärjätä ja toimia mahdollisimman itsenäisesti ja muista riippumatta ja en oikein pidä siitä, kun esimerkiksi vanhempani turvautuvat jostain syystä välillä minuun.

Mukavaa nähdä, etten ilmeisesti ole ainoa joka elää ja ajattelee näin. Ehkä en olekaan aivan hirveä tapaus.