Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kun katselet miehiä kaupungilla...

Vierailija
26.05.2016 |

...kai ne ovat omantasoisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku ylempi tasoisia. Mielellää päihtyneitä tai jopa sammuneita.

Vierailija
2/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen monen tasoisia miehiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, kai tajuat että se on pitkän komean miehen mielestä hyvin vastenmielistä, kun katselija on tooodella kaukana Megan Foxista ulkonäöllisesti?

Vierailija
4/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, kai tajuat että se on pitkän komean miehen mielestä hyvin vastenmielistä, kun katselija on tooodella kaukana Megan Foxista ulkonäöllisesti?

No, en mä kuitenkaan niin tuijota, että kukaan traumatisoituisi :)

Vierailija
5/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en mä kuitenkaan niin tuijota, että kukaan traumatisoituisi :)

Kyllä se jossain määrin traumatisoi. Mies haluaa kulkea rauhassa kaupungilla, paitsi jos katselija on tasokas. Pitää tajuta oma tasonsa. Kukaan atleettinen mies ei tykkää, kun läskithölskyy-tyyppisten naisten katse kulkee päästä varpaisiin ja pahimmassa tapauksessa tsekkaa pullotuksen. Törkeää esineellistämistä.

Vierailija
6/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitätkö että miehet muka kattelee oman tasoisiaan myös

Vierailija
7/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väitätkö että miehet muka kattelee oman tasoisiaan myös

Ei katsele. Miehetkin tuijottaa kaikentasoisia naisia ja se on tottakai aivan sairasta, jos nainen ei näe miestä omantasoisena.

Vierailija
8/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua miehenä haittaa minkä näköinen se minua katseleva nainen on kunhan käyttäytyy hyvin. Jos käyttäytyy tökerösti niin on ihan sama millainen Megan Fox on.

Vierailija
9/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kyllä naisten kyyläys. Röyhkeimmät vielä yrittävät jotain hymyä, tai katsekontaktia päälle. Vaikka on kesä, ja olen hihattomassa paidassa reippaalla mielellä liikkellä, niin se ei ole mikään syy vahdata, ja supista/yrittää katsekontaktia.

Tulikin mieleen kun tässä yksi päivä rannalla oli miesporukka ainoastaan shortsit jalassa pleemassa beachvolleyta, niin eiköhän siinä vieressä ole jotain vanhoja ylipainoisia matameja kuolaamassa, ja tirskumassa. Oksettavaa, eikö tuolle voisi tehdä jotain?

Vierailija
10/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitkii ja komeita niinku itseki oon.

Vierailija
11/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaa minkä näköinen se minua katseleva nainen on kunhan käyttäytyy hyvin. Jos käyttäytyy tökerösti niin on ihan sama millainen Megan Fox on.

Sä olet vaan kasvanut tällaisessa yhteiskunnassa, jossa olet sisäistänyt että olet vain esine naisten käytettäväksi.

Ap

Vierailija
12/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa kyllä naisten kyyläys. Röyhkeimmät vielä yrittävät jotain hymyä, tai katsekontaktia päälle. Vaikka on kesä, ja olen hihattomassa paidassa reippaalla mielellä liikkellä, niin se ei ole mikään syy vahdata, ja supista/yrittää katsekontaktia.

Tulikin mieleen kun tässä yksi päivä rannalla oli miesporukka ainoastaan shortsit jalassa pleemassa beachvolleyta, niin eiköhän siinä vieressä ole jotain vanhoja ylipainoisia matameja kuolaamassa, ja tirskumassa. Oksettavaa, eikö tuolle voisi tehdä jotain?

Niih. Jumalan lahja naisille

Vierailija
13/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi katselet miehiä?

Vierailija
14/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vaan kasvanut tällaisessa yhteiskunnassa, jossa olet sisäistänyt että olet vain esine naisten käytettäväksi.

Ap

No minulle riittää ihan hyvin se että lähipiirini kohtelee minua ihmisenä. Jollekin satunnaiselle ohikulkijalle olen joko pelkkää ilmaa tai esine. Niin kauan kun käytös on asiallista sillä ei ole väliä.

Vierailija
15/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih. Jumalan lahja naisille

En ole. Ihan tavallinen nuori mies, mutta siltikin varsinkin kesällä naisten katseita ei voi olla huomaamatta. Humalaiset usein tulevat jotain sössöttämään, ja pojuttelemaan. Pyrin vaihtamaan kadun puolta, tai katsomaan muualle kun näen humalaisia naisia, mutta aina sekään ei auta. Huutelua saa usein perään, ja jotain mölinää joka kai pitäisi olla naurua.

Vierailija
16/16 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi