Vierailija

Mitä ajatuksia se herättää? Olenko outo?

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riku76

Ilmeisesti elämässäsi on ollut jotain muuta kiinnostavaa. Kuten itsekkin epäilet olet tilastollisesti melko poikkeus, mutta ruusu vai kanerva, sitä ei näillä tiedoilla voi kertoa.
Turha kuitenkaan asiasta huolta kantaa.

Vierailija

22 kuulostaa kyllä aika nuorelta, minuakin vielä vuoden nuorempi. En ole neitsyt mutta ei silloinkaan tulisi itselle mieleenkään mietiskellä tollasta...  Seksi ajatuksen tasolla on paljon kiihottavampaa kuin mitä se todellisuudessa on.

Vierailija

Minä olen 30-vuotias neitsyt, enkä ole koskaan seurustellut. Sinun iässäsi se ei vielä ole kovin outoa. Minä taas olen jo menetetty tapaus..

Vierailija

Jaa. Itsekin aloitin seurustelun (jotain treffailua ennen sitä) ja seksielämän vasta 23-vuotiaana. En näe asiassa mitään outoa. 

Vierailija

Joo, en tiedä mistä johtuu. Olen ihan nätti ja kiva. En vain löydä sopivaa miestä :( aikaisemmin keskityin muihin juttuihin ja elämä oli kivaa, mutta nyt olen alkanut kaipaamaan miestä elämääni. Minulla oli lyhyt 2 kuukauden juttu tässä keväällä erään miehen kanssa, ja sen päätyttyä tajusin, että haluaisin poikaystävän. Nukuimme usein yhdessä mutta emme harrastaneet seksiä, tuntui siltä etten ole valmis. Nyt tuntuu ikävältä nukkua yksin ja olla ilman läheisyyttä. Ap

Vierailija

No en olisi kyllä jaksanut odotella ihan noin pitkään, vaikken itsekään ole ikinä harrastellut mitään yhden yön juttuja tmv. 22-vuotiaana olin kuitenkin jo perheellinen, 4-vuotiaan lapsen äiti. :D

Mutta sinänsä, ex-mieheni ja lapseni isä oli 22-vuotias neitsyt kun alettiin seurustella, itse olin 16v. Ja nykyinen mieheni oli 23-vuotias neitsyt kun aloimme tapailla, itse olin silloin 24-vuotias. 

Mutta lienee yleisempää miehillä tuo noin vanhana neitsyenä olo? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, olet outo.

Jos olet nainen, et ole outo.

Itseasiassa totuus on juuri päin vastoin, kun tarkemmin ajattelee.

Miesten keskuudessa moni on vielä kokematon tuossa iässä. Toki se herättää tietynlaista "nörtin luuserin" leimaa. Kohtalotovereita on silti paljon.

Sen sijaan naisen kohdalla tuota pidetään oikeasti outona, koska tyttöjen oletetaan päätyvän nuorena bemarin takapenkille tai kokevan lukioromanssin. Sillä, että neitsytnainen sinänsä on monen unelma, ei ole merkitystä sen kannalta, että vanhempi neitsytnainen on silti outo ilmestys, jota ei uskota olevan edes olemassakaan. "Tai ainakin siinä on pakko olla jotain pahasti vialla."

Saa olla eri mieltä, mutta puhun kokemuksesta.

Vierailija

Oon mäkin vielä neitsyt enkä ole vielä seurustellut kenenkään kanssa. Oon kyllä aika ujo ihmisten ilmoilla.:| Silti se seurustelu kiinnostaa jollakin asteella ehkä vaikka en varmaan vielä haluaisi asua yhdessä seurustelukumppanin kanssa.:)

Vierailija

Relaa vähän. Seksi on ihan kivaa, mahtavaa, hirveää. Ei mitään, mitä kannattaisi nostaa jalustalle ja odottaa, että jonkun "oikean" kanssa sitten kerrasta natsaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat