Vierailija

Siis pieniähän ne vauvat on suhteessa aikuisiin? Pikkaraisia? Ei oo yks eikä kaks kertaa kun vauvan äiti vetää herneet nenään "pieni" sanasta. Siis eihän ne voi olettaa että pitäisin niiden vauvaa pienenä suhteessa muihin saman ikäisiin vauvoihin vaan suhteessa aikuisiin.

Pitäis keksiä jotain muuta mutta aina se "ihanan pieni vauva!" Lipsahtaa suusta. Mutta kun ne on pieniä!!@! Ja ihania!

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska hormonit. Oma vauvani oli pönäkkä ja makkarainen, mutta auta, jos joku muu olisi sanonut niin :D
(- ei hätää, solakka teini.)

Vierailija

Aluks ajattelin et mitä sä ap oikee sekoilet mut itseasiassa on kyllä tullut sellasia vähän närkästyneitä kommentteja, en nyt suuttumiseks sanois kuitenkaa. Ehkä ne mammat on jotenki kyllästyny ku kaikki sanoo niin? En tiedä enkä tajua.

Mulla on viiden viikon ikänen vauva ja kyllähän kaikki kommentoi kokoajan että kuinka ihanan pieni se on. Mutta ei se mua haittaa. Sanon vaan "joo", "niin", "niinhän se on" tms

Vierailija

Mikä sitten ois hyvä.kommentti? Sopivan neutraali? "Aika jees bebe sulla" vai onko liian vähättelevä. Ehkä näytän ens kerralla vaan peukkua...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aluks ajattelin et mitä sä ap oikee sekoilet mut itseasiassa on kyllä tullut sellasia vähän närkästyneitä kommentteja, en nyt suuttumiseks sanois kuitenkaa. Ehkä ne mammat on jotenki kyllästyny ku kaikki sanoo niin? En tiedä enkä tajua.

Mulla on viiden viikon ikänen vauva ja kyllähän kaikki kommentoi kokoajan että kuinka ihanan pieni se on. Mutta ei se mua haittaa. Sanon vaan "joo", "niin", "niinhän se on" tms

Mulla oli sama kokemus terveen vauvan kanssa. Mutta sitten kun syntyi sellainen pieni, huonosti kasvava ja huolta aiheuttava vauva , niin jotenkin se pienuuden ihannointi alkoi ärsyttää. Eihän sitä kaikki tienneet, enkä asian huomauttamisesta suuttunut, mutta ehkä se ärsyyntyminen kuulsi silti vastauksistani läpi.

No minä kuulun niihin, joita ärsytti suunnattomasti kun vauvaa (esikoista) kutsuttiin pieneksi. Okei, varmaan hormonitkin heittelivät aika paljon mutta otin sen veetuiluna. Kyseessä kun oli sellainen 4,5 kiloinen michelinukko. Tokihan hän oli tietysti aikuiseen verrattuna pieni mutta noin niin kuin muihin vauvoihin nähden iso.

Kaikesta sitä joskus on palkokasvia vetänyt sieraimeen :D

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Minäkin "erehdyin" synnytyslaitoksella ihastelemaan lasta sanomalla, että "ompa se pieni". Niinkuin vauvat nyt yleensä ovatkin. Äiti sanoi siihen närkästyneenä, että "on se ihan normaalikokoinen". Myöhemmin vasta hoksasin, että kommenttini ehkä ei sopinut tuolle perheelle, koska molemmat vanhemmat ovat alle 150 cm pitkiä ja koon kommentointi on heille nähtävästi herkkä asia. Vaikka en siis millään muotoa pahaa tarkoittanut. Minuun (ja vanhempiin lapsiin verrattuna) vauva nyt on pikkuruinen ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat