Vierailija

Kyselen, kun tajusin tossa näyttäväni ehkä melko paljon hipsteriltä... Mustat paksuhkot silmälasit ja hieman laitetut hiukset. Minulla on ehkä myös muutamia "hipsterimäisiä", esimerkiksi keitän kahvini vastajauhetuista pavuista ja saatan välillä istua iltaa yksikseni juoden viiniä ja syöden erilaisia juustoja :D.

Onko tämä paha? En ole oikeastaan mikään hifistelijä tai mihinkään äärimmäisyyksiin menevä tyyppi, mutta ainakin viime aikoina olen huomannut, että pidän aika paljo tällaisista pienistä seikoista elämässäni, kuten vaikka noista kahdesta yllä mainitusta asiasta. Kai mä olen sitten vahingossa hipsteri.

Kommentit (4)

Vierailija

Ulkonäköäni vähän hankala arvioida... Googlasin kuvia hipstereistä, mutta kaikki nuo jätkät näyttävät 10/10 tasoisilta, joten aika lähelle varmaan pääsee kun kuvittelee nuo kuvahaun tyypit jonain varmaan 6-7/10 tasoisina.

Vierailija

Hipsteriys on mun kohdalla turn-on, jos ajatus- ja arvomaailmakin on mielellä hipsterimäinen. Tämä tietty sen vuoksi, että arvostan itsekin paljon samoja asioita: kannustan pienyrityksiä, pienpanimoita, pyöräilyä, matkustelua, luomuruokaa, viini/juustoiltoja jne. Asoita, joita useat hipsterimiehetkin arvostavat (ainakin enemmän kuin keskiverto suomimiehet). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hipsteriys on mun kohdalla turn-on, jos ajatus- ja arvomaailmakin on mielellä hipsterimäinen. Tämä tietty sen vuoksi, että arvostan itsekin paljon samoja asioita: kannustan pienyrityksiä, pienpanimoita, pyöräilyä, matkustelua, luomuruokaa, viini/juustoiltoja jne. Asoita, joita useat hipsterimiehetkin arvostavat (ainakin enemmän kuin keskiverto suomimiehet). 

Jokin ihme viehätys tuollaisissa asioissa vaan on. Itse en ole kova matkustelemaan, mutta sekin voisi olla ihan mukavaa. Rantalomat eivät ole minun makuuni, jotenkin kamalan tylsää ja ehkä hieman ahdistavaa vain maata jossain 40:ssä asteessa ja juoda. Pienyritykset ovat jees, mutta startupeistä en pidä yhtään. Mielestäni startupeissa "taiteillaan" enemmän kuin tehdään.

Vierailija

Kuulostaa hyvältä! Hipsterityylissä ei ole mitään vikaa, kampauksetkin söpöjä :)
Ei ole huono juttu, että tykkää nautiskella, vaikkapa sitten viineistä ja juustoista. On kivaa, jos on löytänyt juttuja, joista tykkää. 

N26

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat