Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
i

Nii mun poikkis katto vaa sitä naista. Mö katoin mu poikkis ja näin sen silmist et Joo on se kaunis sen mielest. Mä sit kysyin et No ni oliks kaunis nainen???poikkis siihen et No mitä täh kuka???? Mä olin et no toi nainen se ja se nii se oli no EMmä tiiä ketä sä meinaat. Aloin sit huutaa et NYT VITU SANOT OLI VAI EI nii arvatkaa mitä se pamauttaa?? ET olihan se joo kaunis!!! Voi v"ttu!!! Ette arvaa millansen sian kaa mö oon joutunu suhteesee. Mä luulen et en pysty jatkaa tätä suhdetta enää. Oli toi semmonen kolaus itetunnolle.

sori muuten sit kirj.virheet ku en jaksanu korjaa niit.
Toiv. Kuitenki pointti tuli selväks

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän oli kaunis.

Nii mut ei semmost koskaa saa sanoo omalle naiselle et joku toinen nainen on kaunis!! Tiettekste mikt se tuntuunku joku toinen nainen on sun miehen mielest kaunis!!!!!se sattuuu !!!damn daniel!!!!

mut siis ei kukaa tajuu tämmöst jos ei oo suhtees. Ku siis voi loukkaa ku ei sit ookkaa se maailman kaunein one and only sille miehelle. It hurts.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinä sanot jotain naista kauniiksi, miksei mies saisi ajatella tai sanoa samoin?

No siis koska se loukkaa jos mies sanoo. Et sillon se vertaa omaa naisee ja ajatteleee et oma nainen ei ookkaa kaunein. Tää tuli mielee tost Aki P keskustelusta ku se aina sanoo et joku kaunis nainen on mukava. Nii oon samaa mieltä et tosi törkeetä omaa naista kohtaa kehuu muit naisii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän oli kaunis.

Nii mut ei semmost koskaa saa sanoo omalle naiselle et joku toinen nainen on kaunis!! Tiettekste mikt se tuntuunku joku toinen nainen on sun miehen mielest kaunis!!!!!se sattuuu !!!damn daniel!!!!

mut siis ei kukaa tajuu tämmöst jos ei oo suhtees. Ku siis voi loukkaa ku ei sit ookkaa se maailman kaunein one and only sille miehelle. It hurts.

Sun osalta varmaan tuntuu myös vielä enemmän hirveän pahalta, jos jotain naista sanotaan älykkääksi. Tosin en ole ihan varma, pystytkö edes ymmärtämään sitä. 

(toki tajuan, että tämä viritelmä on trolli...)

N17 135 kg

Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan N17 135 kg:ltä, yhtä surkea kirjoittamisessa ja sujuvan tekstin tuottamisessa.

Siis mittä v*ttuu nyt oikeest?? Oon lukios ja osaan kyl kirjottaa hyvää kirjakielt, en vaa jaksa jossai av:lla xD

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat