Vierailija

Mietin vaan, että omia finnejä voin puristaa ja sehän on suorastaan nautinnollista. Ajatus kumminkin siitä, että pitäisi jonkun randomin ihoa puristella talin poistamisen takia, viilata ja raspata jotain ihan homeisia jalkoja tai sokeroida jonkun toosaa niin ei oikein sytytä. Meneekö tämmöset asiakkaat ihan rutiinilla vai tuleeko joskus semmoisia yökötys fiiliksiä jos joku tulee esim. ihan märkivän selän takia puhdistukseen?

Ja tää ei oo mikään mollaus kenenkään ongelmia kohtaan, vaan ihan lähinnä mielenkiinnosta kysyn. En itse usko, että voisin rutinoitua kenenkään tuntemattomien perseen pyyhkimiseen ja arvostan ihmisiä ketkä siihen pystyy! Kiitos siis heille! Ja äsken siis puhuin vanhusten/vammaisten yms hoidosta, en enää kosmetologin ammatista.

Kommentit (8)

Vierailija

Samaa kysyisin myös hierojista. Rupeeko ikinä etoon, jos esim 150kg painava mies tummine, paksuine selkäkarvoineen asettuu hierontapöydälle ja sitä sitten pitäisi hieroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa kysyisin myös hierojista. Rupeeko ikinä etoon, jos esim 150kg painava mies tummine, paksuine selkäkarvoineen asettuu hierontapöydälle ja sitä sitten pitäisi hieroa?

Tämä olikin mielenkiintoista. Hoitajana en öklötä koskea juuri mihinkään kun saa pitää hanskoja kädessä, mutta eihän hierojat hanskoja käytä.. :D

Vierailija

Mua enemmän hierojana ällöttäis mitä kosmetologina. Kosmetologi sentään ensin puhdistaa sen ihon hyvin ja käyttää jossakin tapauksissa liinaa tai hanskoja, mutta hieroja hieroo paljain käsin hikistä nahkaa. Oli siinä nahkassa sitten mitä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua enemmän hierojana ällöttäis mitä kosmetologina. Kosmetologi sentään ensin puhdistaa sen ihon hyvin ja käyttää jossakin tapauksissa liinaa tai hanskoja, mutta hieroja hieroo paljain käsin hikistä nahkaa. Oli siinä nahkassa sitten mitä tahansa.

Joo hyvä pointti! En oo ennen ees ajatellut. Itsehän en voi ees hierojalle mennä alhasen itsetunnon takia, oon lihonut ihan helvetisti ja ajatus siitä, että joku joutuu koskemaan meikän ihroihin saa hirveen ahistuksen päälle :(

Vierailija

Kivaa? Ihan arkista työtä se vaan on. Harva työ mitään erityisen kivaa on vaan rutiinia vaan, mitä pitää tehdä että saa leivän pöytään ja katon pään päälle. 

Mutta ei minua mitkään ihmiskehon ominaisuudet ällötä, eli tästä ei tule epämiellyttävyyttä työhön. 

Vierailija

Harvoin tulee vastaan mitään oikein ällöttävää, pääasiassa melko siistiä työtä. Tämäkin toki riippuu siitä, missä hoitola sijaitsee ja millainen asiakaskunta on. Joskus jalkahoidoissa on pahaa tehnyt, ei ne sienet sun muut vaan pesemättömät, hiestyneet ja vettyneet vanhuksen jalat joihin on varpaiden väleihin oikein kertynyt sellaista vettynyttä (hirvittävälle) haisevaa ihoa. Haastavaa peittää yökötystään asiakkaalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kivaa? Ihan arkista työtä se vaan on. Harva työ mitään erityisen kivaa on vaan rutiinia vaan, mitä pitää tehdä että saa leivän pöytään ja katon pään päälle. 

Mutta ei minua mitkään ihmiskehon ominaisuudet ällötä, eli tästä ei tule epämiellyttävyyttä työhön. 

No kyllä itse ainakin tykkään työstäni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat