Vierailija

en kai näillä helteillä mitään verkkareita lapselle pistä :O

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä vain yhdet housut? Legginssit tuo uskomattomat määrät hiekkaa sisälle.

Meinaat että esim college housut ei tuo hiekkaa? Tai ihan farkut?
Mites canvas shortsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ehkä tarkoittivat toisia eli vaihtohousuja. Ettei lämpimälläkään pidetä samoja housuja ulkona ja sisällä.

Leggareiden tilalle esim löysät kangashousut joihin hiekkakaan ei niin tartu. Ja tämä ihan tilojen siisteyttä ajatellen.

Vierailija

kahdet! toiset sisälle, toiset ulos . mutta kun legginsit eivät kuulemma ole pihahousut!

vien tytön tarhaan 8.00, ulos menevät 10.00 ja piha on täysin auringonpaisteessa

Vierailija

Ei farkkuihin tartu läheskään niin paljon hiekkaa kuin legginsseihin.
Mun mielestä ovat pahimmat housut, jos ajatellaan ulkona olemista. Mulla tosin on Henkkamaukan legginssejä, joten niiden laatu saattaa olla sellainen, että kaikki hiekka ja lika oikein tarttuu niihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ovat pahimmat housut, jos ajatellaan ulkona olemista. Mulla tosin on Henkkamaukan legginssejä, joten niiden laatu saattaa olla sellainen, että kaikki hiekka ja lika oikein tarttuu niihin.

Farkut tarhaan? Et oo tosissas...
Mieti kuin paljon lapset leikkii, hyppii, juoksee, pomppii yms ulkona? Meinaat että farkut ei purista, kiristä tai kinnaa yhtään?
FarkkuLEGGINSSIT on asia erikseen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mieti kuin paljon lapset leikkii, hyppii, juoksee, pomppii yms ulkona? Meinaat että farkut ei purista, kiristä tai kinnaa yhtään?

Vastasin tähän Ap:n kirjoittamaan juttuun: Meinaat että esim college housut ei tuo hiekkaa? Tai ihan farkut?
Mites canvas shortsit?

Farkut kun ei todellakaan tuo hiekkaa sisälle samallalailla kuin esim. Legginssit.

Vierailija

Niin kun pitäis olla semmoiset mitkä on mukavat ja lapsen helppo itse pukea niin ei varmaan farkut? :D Olisit kysynyt et mikä leggareissa on vikana.

Vierailija

Kyllä tytöllä täytyy olla legginsit kun äitikin pitää niitä niin arjessa ja juhlassa. Nainen nei tarvitse kuin parit legginsit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarkoittivat toisia eli vaihtohousuja. Ettei lämpimälläkään pidetä samoja housuja ulkona ja sisällä.

Leggareiden tilalle esim löysät kangashousut joihin hiekkakaan ei niin tartu. Ja tämä ihan tilojen siisteyttä ajatellen.

eikö kaikki housut tehdä kankaasta? vai eikö trikoo olekaan kangasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä vain yhdet housut? Legginssit tuo uskomattomat määrät hiekkaa sisälle.

Ei kai siellä päiväkodissa missään hiekassa istuta?

Vierailija

päiväkodin piha on tosiaan suorassa paisteessa, ei  paljon varjoa missään. tarhatädeillä on hihattomat paidat ja vesipullot,.. ja  lapsen pitäisi olla paksuissa verkkareissa tai kolitsihousuissa?! :O

juu legginsit ovat huonot ulkohousut, mutta kun nyt sattuu olemaan kesä...

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa oikean kokoiset farkut niin ei ne kyllä purista tai kiristä yhtään kuten ei kuulukaan. Tuntuu että farkkumuodin aikana on ihan unohtunut että mihin tarkoitukseen farmarit ovat alunperin olleetkaan. Ei niiden tosiaan ole tarkoitus korostaa tiukkaa pyllyä ja nuolla reisiä

Vierailija

No samahan se on onko vaikka kahdet leggingssit. Kunhan on kahdet. Toiset ulos ja toiset sisälle, se housujen likaisuus on sen jälkeen vanhempien ongelma. Meidän tarhassa ainakin muksut saa rymytä ja sotkea ihan niin paljon kuin lystää, kunhan ne likaiset housut jää sitten eteiseen roikkumaan eikä likaa tuoda sisälle. En ole kuullutkaan että tarha esittää toiveita vaatteiden kangasvalinnoista. Hassuja olette!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat