Vierailija

Miten hänen seksihalunsa saisi takaisin? olen ihan normaalipainoinen, tavallisen näköinen nainen. Keskustelut, seksikkäät alusvaatteet eivät auta. Mikä siis neuvoksi?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Hommaa joku muidu kolmanneksi pyöräksi ja katso kiinnostaako se, jos sekään ei kiinnosta, vie lääkäriin hakemaan hormonipistos ja sininen tablettipaketti.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies urheilemaan ja jos se ei auta niin voisi käydä mittauttamassa testosteroiditasonsa laboratoriossa.
Mies urheilee ja syö terveellisesti. Testosteronia en saa häntä mittauttamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hommaa joku muidu kolmanneksi pyöräksi ja katso kiinnostaako se, jos sekään ei kiinnosta, vie lääkäriin hakemaan hormonipistos ja sininen tablettipaketti.

M43

Voisin hommata mutta tuskin sekään auttaisi. Hän on muutenkin hyvin perinteinen seksissä, ei halua kokeilla mitään uutta.

Vierailija

Miten tämä ilmenee? Jos alat lauantaina saunan jälkeen telkkaria katsoessa ujuttamaan kättäsi saunatakin alle ja alat hivellä hänen penstään, niin komentaako irti?

Vai onko tässä vaan taas jälleen kerran kyse siitä että mies ei tee lahnana odottavaa naista tyytyväiseksi?

Itsellä on ainakin lopahtanut kiinnostus seksistä jossa minä en saa mitään.

t. mies 47.

hmm

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies urheilemaan ja jos se ei auta niin voisi käydä mittauttamassa testosteroiditasonsa laboratoriossa.
Mies urheilee ja syö terveellisesti. Testosteronia en saa häntä mittauttamaan.

Ei se edes riipu suoraan testosteronista.Halukkuus on monen tekijän muodostama tulos.

Vierailija

Mies ei vain halua enää panna sua. Kyllä hänellä sitä seksihalua on. Runkkaa tai käy vieraassa. Se on melkein aina syy "haluttomuuteen".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ilmenee? Jos alat lauantaina saunan jälkeen telkkaria katsoessa ujuttamaan kättäsi saunatakin alle ja alat hivellä hänen penstään, niin komentaako irti?

Vai onko tässä vaan taas jälleen kerran kyse siitä että mies ei tee lahnana odottavaa naista tyytyväiseksi?

t. mies 47.

Kyllä komentaa ja kieltäytyy seksistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies ei vain halua enää panna sua. Kyllä hänellä sitä seksihalua on. Runkkaa tai käy vieraassa. Se on melkein aina syy "haluttomuuteen".
En usko pettämiseen koska teemme töitä yhdessä eli olemme melkein aina yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
...eli olemme melkein aina yhdessä.

Jos se on vaan kyllästynyt suhun. En tarkoita dissata sua, mutta jos olette koko ajan yhdessä niin kyllä mua alkais ainakin sama naama kyllästyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

M43

Ne siniset saavat kangen pysymään kovana, seksihaluja ne eivät tuo.
Pistoksia harrastavat sali-urpot ja niiltä kutistuu kivekset ja kyvyttömyys voi olla lopullista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. mies 47.

Siinä tapauksessa on pyrittävä saamaan keskustelu asiasta aikaiseksi. Ja älä ala syyttelemään, vaan kerro miltä sinusta tuntuu ja voithan yrittää kysyä mistä asia johtuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko pettämiseen koska teemme töitä yhdessä eli olemme melkein aina yhdessä.

Aina yhdessä, niin se on varmaan vaan kyllästynyt suhun.

Vierailija

Ei toi vielä mitään, mä olin pitkässä liitossa. Jossa peitto heilui kolmen minuuti ajan viimeeksi maaliskuussa 2008. Mulla oli salarakas noin vuoden verran, pelkästään siitä syystä että omalle miehelle olin ilmaa eikä se tiennyt naisen nautinnosta mitään. Kuusi vuotta kärvistelin ilman seksiä, kunnes sorruin.

No kaikella aikansa, kuten tuollakin salasuhteella. Nyt olen onnellinen sinkku, joka on päässyt silloin tällöin nauttimaan hyvästä seksistä...

Vierailija

Jossakin vaiheessa ihmisten mielekkiinnot ja asentoituminen erilaisiin asioihin muuttuu elämän aikana. Jos sitä ei haluta seksi, niin ei sille oikeastaan voi mitään. Kyllä se varmaan susta edelleen välittää, mutta kyllä se paneminen tahtoo ihmisiltä jäädä vähemmälle siinä keski-iän kynnyksellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. mies 47.

Siinä tapauksessa on pyrittävä saamaan keskustelu asiasta aikaiseksi. Ja älä ala syyttelemään, vaan kerro miltä sinusta tuntuu ja voithan yrittää kysyä mistä asia johtuu.

Olen kertonut ja kysynyt syytä. Valittaa vaan väsymystä koska raskas fyysinen työ ja muutakin painetta työasioissa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jossakin vaiheessa ihmisten mielekkiinnot ja asentoituminen erilaisiin asioihin muuttuu elämän aikana. Jos sitä ei haluta seksi, niin ei sille oikeastaan voi mitään. Kyllä se varmaan susta edelleen välittää, mutta kyllä se paneminen tahtoo ihmisiltä jäädä vähemmälle siinä keski-iän kynnyksellä.
Niin, minulla vaan seksi on erittäin tärkeää. Ei haluaisi vaan tämän syyn takia perhettä hajoittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajele karmea puska posliiniksi. Ootko kokeillu antaa miehelle kunnolla persettä esim ratsastamalla?
Olen posliini ja antaisin anaalia jos sitä haluaisi, olen kyllä useasti tarjonnut sitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat