Vierailija

2000 syntyneet vai 2001syntyneet ?

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
millä luokalla käydään ripari ? Kasi vai ysi luokalla ?

Kasiluokalla jos tavallisessa aikataulussa käy. Ja tosiaan 2000 syntyneet päättää peruskoulun tänä vuonna.

Vierailija

7:llä luokalla käydään rippikoulu(itse en ole käynyt), muistan vain sen, että silloin lähes 15 vuotta sitten, kun kaikki kaverit lähti leireille ja "jäin viikoksis yksin".
Nykyään edelleen sama juttu. 7.luokalla siis käydään.
Niin ja 9.luokkaa käy nyt 2001 syntyneet.

Vierailija

Mä kävin riparini silloin kahdeksannen ja yhdeksännen luokan välisenä kesänä. Ja olin 14, tosin olen joulukuussa syntynyt ja luokkani nuorin. Koulusta pääsinkin sitten 15-vuotiaana. Ja aloitin sen 6-vuotiaana. Mutta nyt pääsevät koulusta 2000 syntyneet.

Vierailija

2000 syntyneet päättävät peruskoulun tänä vuonna. Osa vielä 15-vuotiaita, riippuen siitä mihin aikaan vuodesta on syntynyt.

2001 syntyneet lopettavat kasiluokan ja aloittavat ysin syksyllä.

Toki poikkeuksia voi olla... Jäänyt luokalle, aloittanut koulun aiemmin, suorittanut osan ulkomailla, erilaiset hopsit yms.

Rippikoulu, jos sellaisen haluaa käydä, niin usemmiten se suoritetaan kasiluokan aikana, kesäleirit kasin jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli siis 2001syntynyt pikkusiskoni päättää nyt koulunsa? Vaikka hän on 14 vuotta ja täyttää vasta marraskuussa 15 vuotta.

Eli isosiskona olet jo peruskoulusi käynyt, mutta vielä et tiedä minkä ikäisenä peruskoulusi lopetit etkä osaa kakkosluokan matikkaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat