ysärillä näkyi paljon paidattomia miehiä, nykyään ei !
toisaalta ihan ymmärrettävää, sillä miehet ovat plösähtäneet. armeijassakin loppuu möhömahoilta kunto kesken..
Kommentit (8)
Johtuu varmasti siitä, että suomalaisille miehillekin kehittynyt jonkunlainen tyylitaju ja käytöstavat. Tiedetään että rannalla on ok olla ilman paitaa, mutta kun liikutaan esim kaupungilla tai istutaan terassille, niin se paita kuuluu olla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmasti siitä, että suomalaisille miehillekin kehittynyt jonkunlainen tyylitaju ja käytöstavat. Tiedetään että rannalla on ok olla ilman paitaa, mutta kun liikutaan esim kaupungilla tai istutaan terassille, niin se paita kuuluu olla päällä.
Hifistelyä. En saatana pidä paitaa jos on 25+ ja istun terassilla tai kävelen jossain ympäri. Tulee vain vitun hiki ja ei rusketu. Tyylitaju? fuck your "tyylitaju".
Minä näin eilen iltapäivästä tunnissa kaksi, Tampereella. Nollat perseshortsit, sen sijaan.
Hyvä niin. Ennen kaikki ihramahat kulkivat ilman paitaa kaupungilla.
Vanhat mahakkaat äijät näyttivät sioilta kun palanut ihokin oli useimmin porsaanpunainen.
Vierailija kirjoitti:
siksi kun kaikki heti huutaa "mua ahdisteltiin" kun joku paidaton mies tulee vastaan. Kävin just eilen ilman paitaa kaupassa. Nuoret hyvännäköiset naiset olivat iloisia kun näkivät minut. Mutta nuo perusmammat ja rumat akat kyllä alkoivat katsella mua vähän vihaisena.
Hassu tyyppi. Oisit saman tien väittänyt että kävit kaupassa pelkissä speedoissa...
Nykyään naiset kulkevat napapaidoissa vaikka olisi minkälaiset makkarat. Ysärillä oli jotain makua. Tosin parikymppisistä tytöistä valtaosa taitaa olla ysäri mittapuun mukaan läskejä.
Miesten ulkonäöstään huolehtiminen (ja muutenkin) on kuulemma lisääntynyt hurjasti. Pojat ei enää vedä ensikännejä kutosella. Tytöt sen sijaan vetää viinaa ja tupakkaa kuin korsteenit. Papilloomavirusta on hankittu kymmentä eri lajia jo seiskalla. Pillusyövät ovatkin visvaisilla tytöillä räjähdysmäisesti lisääntyneet.
siksi kun kaikki heti huutaa "mua ahdisteltiin" kun joku paidaton mies tulee vastaan. Kävin just eilen ilman paitaa kaupassa. Nuoret hyvännäköiset naiset olivat iloisia kun näkivät minut. Mutta nuo perusmammat ja rumat akat kyllä alkoivat katsella mua vähän vihaisena.