Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AINA kun on joku häntä paremman näköinen nainen kauppakumppanina, niin jälkeenpäin kauheat hehkutukset. "Kyllä oli NIIN KAMALAN MUKAVA nainen!" "Todella symppis nainen!" "Minäpä sain halata sitä NAISTA, ei kaikki saa." Hyi kuvotus! Kyllä huomaa, mitä ajattelee oman naisensa ulkonäöstä...

Se on 54:ttä.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oma vaimonsa on ihan kivan näköinen aikuinen nainen, jonka arvoa ei millään tavalla vähennä se, että mies kehuu jotakin toista naista.

Vierailija

tää viimeisin kausi on kyllä ollut niin pohjanoteeraus käsikirjoituksen puolelta muutenkin, siis huonompi jopa kuin edelliset. Ois voinut enempi kauppiaiden suuhun sopivia lauseita kehitellä, niin ei näyttäis niiin näytellyltä.

Vierailija

"Aina kun on joku häntä paremman näköinen nainen kauppakumppanina." Eikös Aki ole siis mies? En ole katsonut sarjaa, mutta kuinka susirumia naisia siellä sitten on kauppakumppaneina jos Akikin on paremman näköinen nainen heidän rinnallaan?

Vierailija

suklaaherkku kirjoitti:
AINA kun on joku häntä paremman näköinen nainen kauppakumppanina, niin jälkeenpäin kauheat hehkutukset. "Kyllä oli NIIN KAMALAN MUKAVA nainen!" "Todella symppis nainen!" "Minäpä sain halata sitä NAISTA, ei kaikki saa." Hyi kuvotus! Kyllä huomaa, mitä ajattelee oman naisensa ulkonäöstä...

Luuletko että oma kumppani on se maailman kaunein? Ei todellakaan ole

Vierailija

Ällöttävä lapsellinen sovinisti Aki, ja Markku myös. Säälin naisia joilla samanlaiset miehet kuin nämä. Toivon että esittävät roolia telkkarissa eivätkä oikeasti ole tuollaisia.

Vierailija

Kommentoihan se Helikin aina joskus miesten ulkonäköä, esimerkiksi Timo Rautiaisesta sanoi "siinäpä vasta komea kaljupäinen mies" :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
suklaaherkku kirjoitti:

Luuletko että oma kumppani on se maailman kaunein? Ei todellakaan ole

Kyl kaikkien miesten pitäs ottaa nii kaunis nainen itellee et se ois se ONE AND ONLY ja kaikkein kaunein!! Just vituttaa tommoset paskamiehet jotka kattoo et joku muu nainen on kaunis!! Eiks se mieti yhtää miltä sen omast naisest tuntuu!!
Mä en ainakaa ikin ois semmosen miehen kans mikä ei pidä MUA kaikkein kauneimpana maailmas!! Tai jos miehestä paljastus et mä en ookkaa se kaunein ni mä kyl jättäsin sen.

Vierailija

Nih mö on samaa mieltä ku edelline. Jos mies pitää muitaki kauniina nii mä jättäsin sen. En rupeis kattelee tommost. Et muuutki on ni kauniita ni kauniita sen mielest!!! Huhhuh!!!

Vierailija

Tuo ohjelma pyörii täysin käsikirjoituksen mukaan niin kuin ne muutkin ohjelmat mitä sieltä telkkarista tulee, mutta vaikka nuo kehut aitoja olisivatkin, niin mitä sitten?

Vierailija

Kun teitä noin kovasti yököttää, niin lohduttanee, että tätä kautta on jäljellä enää yksi jakso. Oletteko muuten tutkineet vastaanottimenne tarkkaan? Minun telkkarissani on kaukosäädin, jolla voi jopa vaihtaa kanavaa ja siinä on myös sellainen nappi, jolla koko laitteen voi pimentää, jos ei tule miltään kanavalta mielestä korkeatasoista kulttuuriohjelmaa. Minusta se on hauska ohjelma. En ota kovin tosissani Akin tai kenenkään muunkaan tokaisuja. Pahemmalta tuntuisi, jos kaupanteon jälkeen autossa todettaisiin, että olipa paskamainen tyyppi ja niin saakelin rumakin. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tämä kausi on ollut jollakin tavalla väsähtänyt. Mutta kai se on ennen muuta sitä, että uutuudenviehätys on jo ehtinyt kadota. Ensimmäinen kausi oli raikkain, se oli jotenkin vielä niin kotikutoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hauska ohjelma. En ota kovin tosissani Akin tai kenenkään muunkaan tokaisuja. Pahemmalta tuntuisi, jos kaupanteon jälkeen autossa todettaisiin, että olipa paskamainen tyyppi ja niin saakelin rumakin.

Aamen. Minusta sekä Aki että Heli suhtautuvat ihanan kunnioittavasti ihmisiin. Saattavat toisiaan kiusoitella kauniista tai komeasta kauppakaverista, mutta sitten yleensä vakavoituvat ja toteavat ihan vilpittömän oloisesti että mukava tyyppi. Asenne, jossa olisi monella paljon opeteltavaa.

Tämän ketjun aloittaja taitaa kuulua siihen naistyyppiin, joka kyttää kaulin kädessä miehensä tekemisiä eikä ymmärrä hyväntahtoisen huumorin ja oikean pettämisen eroa.

Mainio pari, Aki ja Heli!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat