Vierailija

Ei uskalla treffata
.mutta miksi?

Kommentit (10)

Vierailija

Ei voi. Kaikki miehet reagoi samalla tavalla aina kuten piirretyissä niin että silmät lentää ulos ja kieli lerpattaa ulos suusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä säikähtämisestä, mutta ihan puhdasta kiinnostuksen puutettakin voi olla. Itse en ole hyvännäköinen, joten en ymmärtäisi mitä se nainen minusta hakee. Toisekseen taas itseäni ei voisi juuri vähempää kiinnostaa nainen, joka selvästi on todella kiinnostunut itsensä laittamisesta. Eihän sellaisen kanssa voisi tehdä yhtikäs mitään kun kaikessa on se riski, että kynsi lohkeaa tai hiukset menee vähän sekaisin. Kokisin ettei ole mitään yhteistä sellaisten ihmisten kanssa. Eivätkä kokemukseni kauniista naisista ole kovin hyvät, monet ilkeän oloista sakkia, jotka pitävät itseään parempina kuin muut. Silloin heitä varmaan voi säikähtääkin jos kokemukset heistä on pääasiassa paskaa. Varmaan sekin sitten säikäyttää jos itse ei pidä itseään hyvännäköisenä ja joku hyvännäköinen sitten lähestyy, tai oikeastaan säikäyttää ja hämmentääkin. Kauniissa naisessa on sekin riski, että kun monet miehet ovat hänestä kiinnostuneet niin jossain vaiheessa vastaan tuleekin se minua kiinnostavampi ja kiihottavampi tapaus ja pettäminen on lopputulos.

Kai se kaunis nainen olisi ihan mukava pippelinjatke, mutta ehkä sitä mieluummin on sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa on jotain yhteistäkin eikä tarvitse olla koko ajan mustasukkainen muiden miesten huiomiosta.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Kauniit naiset on pelottavia. Mieti nyt itseäs kuinka ylimielinen olet rumia kohtaan. Halveksit heitä ja pidät heitä alempiarvoiseina, se näkyy monesta ulospäin. Siksi mies voi säikähtää kaunista naista.

Vierailija

Exä oli nuorena nätti ja olin jakamassa aamuyöstä hesaria, oli menny jakoreitin varteen sopivaan puskaan ja hyppäsi huutaen sieltä, kun olin kohdalla.
En ole kai koskaan pelästynyt niin paljon ja en ole edes säikky.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menen ihan kipsiin kauniiden naisten lähellä ja se sitten siitä.

ihan sama vika,vituttaa ihan suunnattomasti kun pitäisi pistää parastaan ja tulee täysi jäätyminen,kiva käydä syömässä kun mennessä odottaa ja toivoo että tietty pirkko olisi kassalla ja sitten kun onkin tulee täysi jäätyminen,ei saa sanaa suusta,sählää rahojen ym. Kanssa enkä ole edes mikään poikanen vaan raavas mies.

mulla oli yksi ihastus mikä on tosi hyvän näköinen hieman erikoisella tavalla? Sen kanssa törmäillyt viihteellä ollessa ja saanut rikottua jään,saunottu alasti ym. Joten ei ole ongelmaa,mutta tuo nainen haluaa vain pelata jotain peliä kundinsa kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä sinä vain et ole kaunis.

Kauneus on katsojan silmässä. Esim. mun silmään viimeisen päälle pyntätyt ja meikatut ja sliipatut ihmiset on kaikkea muuta kuin kauniita tai komeita. Spurgutkin on seksikkäämpiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat