Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut pakenemaan naisia

Vierailija
24.05.2016 |

Olen alkanut pakenemaan naisia. Aivan sama vaikka olisit Miss Universum. Riski siitä, että sisälläsi asuu Justiina Puupää on liian suuri. Lisäksi olet ailahtelevainen ja sosiaaliset paineet ympäristöstä heiluttavat elämääsi aivan liian paljon. Perässä juokseminen kuuluu myös liian usein vakiovarusteisiisi. Kanssa eläminen sinun kanssa käy liian rasittavaksi. Mielummin olen yksin. Osaan itse käyttää riittävän hyvin tiskikonetta, imuria ja pyykinpesukonetta. Naiminenkaan ei oikein ole tuon kaiken muun vaivan takia ihan hirveän kiinnostavaa. Sitä hommaa on jo harrastettu ehkä enemmän kuin tarpeeksi. En tiedä yhtään syytä miksi antautuisin viettämään yhteiselämää naisen kanssa.

Naiset ovat langenneet kulttuurimarxistien ansaan ja samalla tulevat aiheuttaneeksi koko länsimaisen yhteiskunnan romahduksen ja oman tuhonsa tai ehkä ei sentään. Islam tulee ja täyttää tyhjiön toisin kuin kulttuurimarxixtit kuvittelivat ja naiset palaavat kiltisti takaisin hellan ja nytkin väliin synnytyskoneiksi ja se saattaa kuitenkin olle heille se ainoa todellinen onnen täyttymys. Vapaus taitaa olla naaraalle liian pelottava vaihtoehto. Siitä seuraa pelko...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä