Vierailija

Lääkäri sanoi mulle, että voin parantua siitä hoidolla,mitään hoitoa en kuitenkaan ole saanut.Olen myös yliherkkä, en voi enää toimia työssäni, sairaanhoitajana. En kestä enää surua tai kuolemaa, haluaisin vaihtaa ammattia luovempiin töihin, siitä mistä nautin, luonnosta, kukista, eläimistä.

Kommentit (7)

Vierailija

Millainen on epävakaa persoonallisuushäiriö?

Voitko vaatia terapiaa? Pääsisitkö Kelan tukemaan? Vaihda ihmeessä parempiin töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
yhtäpahadiagnoosikuinnarsismij...

Sun koko tuleva loppuelämä on pilattu nyt tuolla paskadiagnoosilla. Sitä et saa enää ikinä pois ja se tulee vaikuttamaan kaikkeen asiointiin viranomaisten kanssa erittäin negatiivisella tavalla. Olet merkitty. 

Vierailija

Onko sulla siis hoitosuhde? Lääkärin kanssa? Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon, muistaakseni 6kk hoitosuhde pitää olla takana että voi saada terapiaa.

Vierailija

Ei ole hoitosuhdetta enää.Psykiatri oli erittäin epäpätevä, ulkomaalainen mies tosi ylimielinen.Kävin siellä ja ihmettelin kun siellä oli muiden potilaiden papereita pöydällä ja kaikki h enkkarit ja muut näkyvillä. Määräsi mulle vielä vahingossa lääkkeitä jotka ei mulle kuuluneet, tämä siis kunnallisessa.Yksityisellä olen käynyt, hinta on on vaan liian kova😢
Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat