Vierailija

Halusin tulla avautumaan ikävästä ja ahdistavasta tilanteesta joka ajaa pian minut ja mieheni eroon. Ongelma on siis miehen äiti joka tekee elämästäni aika ajoin painajaista. Anoppi yrittää määräillä ja hallita minun ja mieheni tekemisiä, aivan sama mistä asiasta on kyse. Onpa anoppi koittabut puuttua meidän ehkäisyasioihinkin, jossa mielestäni mentiin jo liian pitkälle. Yli parikymppisiä kuitenkin ollaan molemmat. Saan jatkuvasti tuntea olevani huonompi kuin muut, koska anoppi on niin antanut selkeästi ymmärtää. Jo entuudestaan huono itsetuntoni saa päivittäin pahoja kolauksia kun anoppi ei jätä rauhasn ja soittelee haukkuen minut maan rakoon. Kuulemma pilaan hänen lapsensa. Kaikki mitä teen on väärin tämän ihmisen mielestä ja olen luuseri kun en ole saa ut vieläkään opintoja päätökseen. Mies on sen verran tossukka ettei sano mistään äidillensä vastaan ja olenkin tullut siihen tulokseen että joku tästä kolmiodraamasta lähtee, joko minä tai anoppi. Tuntuu että kaikilla kavereilla on todella läheiset välit anoppiensa kanssa joka lisää tunnetta siitä että olen epäonnistunut tässäkin asiassa jollakin tavalla. Pnko muilla samanlaisia anoppeja suoraan helvetistä? Haluan kuulla etten ole yksin tälläisen asian kanssa.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ensinnäkin lopeta uskomasta huonoon itsetuntoon. Toiseksi elä terveellisesti, harrasta ja opiskele edes joku tutkinto loppuun asti. Kolmanneksi ole ystävällinen muille ihmisille. Sitten jätä anoppi omaan arvoonsa.

Mainitsemani seikat ovat yleisesti arvostettuja ja vaikea sinua on siloin vakavasti arvostellakaan. Tupakka pois yms.

Vierailija

Hei, olette vielä aika nuoria. Jos minä olisin sinä, lähtisin suhteesta. Voin sanoa, että pilaa elämäsi tämä anoppi. Ei tule lopettamaan. Kokemuksesta voin sanoa, meillä lapsiakin jo ja mieheni ei edelleenkään pysty sanomaan äidilleen vastaan. Elämä raskasta näin kun mikään ei koskaan tule muuttumaan. Mieti!

Vierailija

Älä ainakaan enää vastaa sen kotkan puheluihin äläkä mene kylään. Miehelles voit myös sanoa ettei anopilla ole teille mitään asiaa jos meno ei muutu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin lopeta uskomasta huonoon itsetuntoon. Toiseksi elä terveellisesti, harrasta ja opiskele edes joku tutkinto loppuun asti. Kolmanneksi ole ystävällinen muille ihmisille. Sitten jätä anoppi omaan arvoonsa.

Mainitsemani seikat ovat yleisesti arvostettuja ja vaikea sinua on siloin vakavasti arvostellakaan. Tupakka pois yms.

mistä päättelit etten eläisi terveellisesti? Harrastuksia löytyy ja sitä tutkintoa olen parhaillaan suorittamassa.

Vierailija

En olisi missään tekemisissä tuommosen ihmisen kanssa. Ja tämä kohdistuu sekä äitiin että poikaan. Toinen on käytöstavaton, ehkä mielisairas, ja toinen rakkaitaan kohtaan puolustuskyvytön säälittävä lurjus.

Vierailija

jos miehelläsi ei ole selkärankaa asettua puolustamaan sinua, lähde. Minä hölmö alistuin, 10 vuotta anoppini teki kaikkensa tuhotakseen minun ja mieheni liiton. Onnistui lopulta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat