Vierailija

Voisiko joku koittaa vääntää minulle rautalangasta mitä tuolla postissa oikein tapahtuu?
Olisi paketti tulossa Turkuun, tilattu 18.05

Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan. 21.05.2016 klo 16:10 VANTAA 01530

Lähetys on lajiteltu. 23.05.2016 klo 15:23 Posti Logistiikkakeskus VANTAA 01010

Lähetys on lajiteltu. 23.05.2016 klo 23:51Lajittelukeskus LIETO 21000

Eilen luki et olis 24.05. klo 16 perillä ja nyt luki et olis 25.05 perillä.
Postin asiakaspalvelu ei mutissut kuin että normaali EDI merkintä ja eilen tullut vasta käsittelyyn eikä vastannut mitään kysymykseeni että onko tuo halvatun paketti saapumisajankohdan siirtymisestä päätellen vetämässä kunniakierroksen Vantaalla ennen kuin tulee Turkuun (Liedosta Turkuun n.14km)

Kommentit (7)

Vierailija

Samalla tavalla itsellänikin luki että arvioitu saapumisajankohta olisi seuraavana päivänä, mutta seuraavana päivänä olikin taas mennyt päivällä eteen päin. Se on vaan automaattinen viesti, johon ei kannata luottaa vaan odottaa sitä että se paketti saapuu perille jolloin tekstiksi vaihtuu paketti noudettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tänään onkin hyvä sää leikata nurmikot. Minun pakettini tänä aamuna lajiteltu ajelisiko iltapäiväksi tänne päin? Toinen tilaus: viikko sitten kiitetty tilauksesta, sen jälkeen hiljaista.

Vierailija

Välillä joku lajittelee väärin ja paketti tekee isomman matkan. Ite vaan ihmettelin että miten pirussa perjantaina lähettämäni paketti oli heti lauantaina noudettavissa. Helsingin päässä siis hoidellaan jakelua viikonloppuisinkin? Täällä perähikiällä olisi ollut maanantaina noudettavissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku koittaa vääntää minulle rautalangasta mitä tuolla postissa oikein tapahtuu?
Olisi paketti tulossa Turkuun, tilattu 18.05

Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan. 21.05.2016 klo 16:10 VANTAA 01530

Lähetys on lajiteltu. 23.05.2016 klo 15:23 Posti Logistiikkakeskus VANTAA 01010

Lähetys on lajiteltu. 23.05.2016 klo 23:51Lajittelukeskus LIETO 21000

Eilen luki et olis 24.05. klo 16 perillä ja nyt luki et olis 25.05 perillä.
Postin asiakaspalvelu ei mutissut kuin että normaali EDI merkintä ja eilen tullut vasta käsittelyyn eikä vastannut mitään kysymykseeni että onko tuo halvatun paketti saapumisajankohdan siirtymisestä päätellen vetämässä kunniakierroksen Vantaalla ennen kuin tulee Turkuun (Liedosta Turkuun n.14km)

Se on aamulla lähtenyt Liedon lajittelukeskuksesta jakeluun, kohti omaa poastitoimistoasti tai asiamiestä. Luultavasti on noudettavissa tänään 16 jälkeen koodilla ja huomenna päiväpostissa saat saapumisilmoituksen.

Näin mulla ainakin on mennyt nuo, joissa Liedon lajittelussa laitetaan päivä lisää toimitusaikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välillä joku lajittelee väärin ja paketti tekee isomman matkan. Ite vaan ihmettelin että miten pirussa perjantaina lähettämäni paketti oli heti lauantaina noudettavissa. Helsingin päässä siis hoidellaan jakelua viikonloppuisinkin? Täällä perähikiällä olisi ollut maanantaina noudettavissa.

Ei niihin ihan voi luottaa. Mulla oli Matkahuollon paketti noudettu kaupasta Turussa  aamupäivällä. Seuraava kuittaus oli pari tuntia myöhemmin jossain Utsjoki-Kevo -linjalla, eli ei mitenkään mahdollista fysiikan lakien mukaan. Ja seuraavana päivänä oli kuitenkin tässä naapurikunnassa aamupäivällä noudettavissa asiamieheltä. Eli kuittien mukaan MH:n kyydissä pääsee alle 24h Suomen päästä päähän ja takaisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat