Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En saa päähäni mitään muuta asiaa kun työ yhtäkkiä aloin tajuta että elinikäni on koko työikä ja sitten minut heitetään nurkkaan kuin tiskirätti, en usko että saan mitään eläkettä koskaan koska ne on kulutettu jo.

Tuntuu jotenkim tukalalle että.teen töitä koko ajan jollekin toiselle ja minulle saadaan jyrähtää että et et ole tehnyt sitä ja tätä.

Tunnistan olleeni aikaisemmin paljon iloisempi mutta nyt minut on vain rytätty kasaan johonkin nurkkaan tuöskentelemään ja ottamaan vastaan ilkeydet.

En tykkää.siitä että minuun kajotaan töissä.

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä työtä teet? Vuorotyö?

Jos joku ma-pe 8-16 ja aina vklp + pyhät vapaalla en ymmärrä kantaasi ja nillität turhaan.

Jos teet vuorotyötä ja et saa nauttia jokaisesta vklpsta ja pitkistä pyhistä vapaalla ystävien ja perheen kesken saat kaikki sympatiani.

Vierailija

Vaihda yrittäjäksi.. minä olen käytännössä töissä aina. Jopa iltaisin ja öisin olen tavoitettavissa.. 

Tämä on sitä yrittäjän vapautta.. Joulu ja juhannus on luksusta, kun ei tarvi edes ajatella, että joku soittaisi tai muuten vain tahtoisi tavata..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Päässä takoo koko ajan että pakko tehdä työtä ett saan rahaa ja pakko koko ajan työajalla kuulla inhottavia asioita.

Olen repeämis pisteessä työn tähden.En jaksa kuunnella joka päivä retostelua jostain ja minua ei kiinnosta työkavereiden asiat yhtään.

Vierailija

Ehkä vaan repeen turhasta, mutta työpaikan ilmapiiri on kehno. Ei uskalla mitään sanoa tai tehdä ettei saa vihojaan päälle.
Tuntuu että istun aina jonku ämmän päälle tai astun varpaille.

Sapettaa kun koko ajan vaa pitää kytätä muita ku vi..u haluisin vaa tehdä työn

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat