Vierailija

Jos esim. sanotaan jostain asiasta, jonka olen tehnyt "huonosti" tai unohtanut.
Olen aloittanut juuri uudessa työpaikassa. Olen tehnyt vastaavaa työtä aiemmin eri työpaikassa ja olen ollut erittäin hyvä työssäni. Nyt joudun nieleskelemään, jos minua kritisoidaan..

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla sama, vaikka tiedän ettei sitä tarkoitettaisi pahalla :D Inhottavaa "loukkaantua" tuollaisesta mutta minkäs omille tunteilleen voi.

Vierailija

Ihan ymmärrettävää. Ei kritiikki tunnu kestään kivalta ja uudessa paikassa on monesti epävarma olo muutenkin. Palautteen antamisen tapa lisäksi vaikuttaa paljon siihen, miltä palaute tuntuu.

Luultavasti tässäkin on kyse vain siitä, että joku pidempään talossa ollut työntekijä hyvää tarkoittaen koittaa varmistaa, että opit työpaikan tavoille. Silloinhan tuollainen loppuu ajan myötä, viimeistään kun seuraava uusi työntekijä tulee vahdittavaksi.

Vierailija

Olen ajatellutkik tämän olevan normaalia. Jotenkin vain en voi tällaisille tuntemuksille mitään, kun aiemmin kaikki on sujunut hyvin :)
Ap

Vierailija

Uusi työpaikka ressaa ja siksikin voi olla että tunteet vähän herkässä. Kyllä se ajan kanssa helpottaa. Tämä tietysti sillä oletuksella että asiat on muuten kunnossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat