Vierailija

En ole lihava. (160cm/55kg) ja käyn salilla. Vatsasta, jaloista ja käsistä olen hoikan näköinen. En lihaksikas mutten todellakaan lihava. Kiinteä olen.

Yksi mies kirjoitti minulle noin kun olimme treffeillä. Minä 33v, mies 40v.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muikuthan ovat sulavia eivätkä missään tapauksessa pulleita tai pyöreitä. Lisäksi muikuthan kuuluu syödä kokonaisina :D Eli kai tuo kehtu oli vaikka aika omituinen ja olisiko "muikea" tms. kuvaavampi kuin muhkea...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole lihava. (160cm/55kg) ja käyn salilla. Vatsasta, jaloista ja käsistä olen hoikan näköinen. En lihaksikas mutten todellakaan lihava. Kiinteä olen.

Yksi mies kirjoitti minulle noin kun olimme treffeillä. Minä 33v, mies 40v.

Eli raajoista ja keskivartalosta olet hoikan näköinen. Miten ollaan hoikan näköisiä ilman että on hoikka?

Naamasti sitten plöso vai mitä nyt oikein haet?

Vierailija

Tässä tullaan myös kulttuurieroihin. Yleensä valkoihoisella naisella ainoa vaihtoehto olla viehättävä on olla hoikka, toisin kuin värillisessä kulttuurissa jossa "thick" on todellakin positiivinen asia.

Vierailija

Muikku = muija

Kivan muhkea = muodot kohdallaan

Kohteliaisuus, mutta tietty makuasia, tykkääkö tuollaisesta savolaistyyppisestä sanojen pyörittelystä.
Itsestä tuntuisi kyllä todella typerältä saada kommenttia vain jostain muodoista. Haluaisin, että minulle sanottaisiin, että oli kiva ilta ja olisi kiva tavata uudestaan. Muhkea muikku -> ei jatkoon.

Vierailija

Mies ei tykkää anorektisen laihoista naisista ja ilmaisi tämän kömpelösti. Hänestä sinä olet täydellinen. Älkää tarttuko lillukanvarpuihin miesten kanssa. Minä tartuin ja olen nyt eronnut ja yksin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat