Vierailija

AV:lla on nykyään vain negatiivisia valituksia julkkiksista/sukulaisista/työttömistä/lihavista/laihoista tai paskapsykologiaa alfa-beta-miehistä. Mitä on tapahtunut, missä kaikki hauskat jutut?

Kommentit (13)

Vierailija

Oon parin viikon aikana käynyt vain silloin tällöin vilkaisemassa. Epäilen, että kaikilla fiksuilla on nyt muuta tekemistä, ei ole aikaa notkua täällä. Ja tämän takia palstan on vallanneet huonot, mielikuvituksettomat röllit. Päivästä toiseen vegaani, vela, vanha nainen kulahtanut pillu, yh-huonommuus-paskaa. Ei jaksa.

Vierailija

En tiedä, millainen palsta oli ennen, mutta minulla sama mielikuva. Todella ankeaa ja ilotonta keskustelua täällä. Provoilua ja haukutaan joitakin ihmisryhmiä mitä julmimmilla tavoilla. Ihmiset voivat tosi huonosti täällä. Ei kai mutakaan selitystä voi olla. Harvassa hauskat jutut, liian harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi tämän pitäisi olla joku ihana hattarataivas jossa hymistellään vain sellaisista asioista että kaikki saavat pitää sen illuusionsa?

Vierailija

Niinpä, no tehdääs tämä keskustelu positiiviseksi! Mistä olette olleet iloisia tänään? Minä aloitan!

Ulkona on aivan ihana sää! Heräsin tuntia ennemmin kuin normaalisti. Oli mukavaa ajaa töihin auringonpaisteessa hyvän musiikin soidessa taustalla. Töissä keitin heti kahvit. Asiakkaat ovat myös olleet poikkeuksellisen hyväntuulisia tänään :) Myös meikki onnistui hyvin ja näytän vaihteeksi pirteältä ja freesiltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myös meikki onnistui hyvin ja näytän vaihteeksi pirteältä ja freesiltä.

silmämustelma hyvin piilossa siis :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän pitäisi olla joku ihana hattarataivas jossa hymistellään vain sellaisista asioista että kaikki saavat pitää sen illuusionsa?

Ei kun saa olla sellainen kuin ihmiset ovat. Ja negatiivisuus kerää lisää riidanhaluisia, väitellään alatyylisesti milloin mistäkin. Idioottimaiset trollit vielä päälle. Nykyään käyn joskus vain vilkaisemassa olisiko jotain aitoa, eipä mene aikaa hukkaan kun luettavaa ei juuri ole ja omiin kommentteihin saa aina myrkyllisen negatiivisen vastauksen...

Vierailija

Itsekkin tuli palstailtua enemmän avlla mutta joskus syksyllä rupesi homma menemään niin masentavaksi, että rupesin pitämään taukoa ja nyt enää harvemmin tulee ylipäätään käytyä. Harmi sinänsä, kun pidin palstasta paljonkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niinpä, no tehdääs tämä keskustelu positiiviseksi! Mistä olette olleet iloisia tänään? Minä aloitan!

Ulkona on aivan ihana sää! Heräsin tuntia ennemmin kuin normaalisti. Oli mukavaa ajaa töihin auringonpaisteessa hyvän musiikin soidessa taustalla. Töissä keitin heti kahvit. Asiakkaat ovat myös olleet poikkeuksellisen hyväntuulisia tänään :) Myös meikki onnistui hyvin ja näytän vaihteeksi pirteältä ja freesiltä.

Eikö tämä ole keskustelupalsta, eikä facebook? Eli mitä uutta voi tuoda keskusteluun, kun joku kertoo päivästään sinun tavalla? Voi, kuinka ihanaa. :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erehdyit sivustosta. Tämä on vauva.fi, ei facebook.com

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat