vähän avuton näissä asioissa

..että meidän pitäisi alkaa suunnitella toistemme tapaamista jne.
En haluaisi karkoittaa miestä, tiedän, että tämä ei ole helppoa tai yksinkertaista. Sydäntäni en haluaisi tässä prosessissa särkeä.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sano sille, että naisella ihastumisvaihe kestää maksimissaan 1,5 vuotta, jonka jälkeen seksin määrä tulee vähenemään ihan taatusti. Jokainen päivä tuo tuota aikarajaa lähemmäs.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvitsee vihjata? Mikset sano suoraan että haluat siirtyä eteenpäin ja tavata.

No, tässä on vähän kaikennäköisiä muuttujia ja välimatkaa ja.. niin.

Tartu toimeen

Catfish Alert! Tiedät varmaan missäpäin asuu ja liikkuu jne. Ehdota aikaa ja paikkaa max. parin viikon sisään. Ei mitään selittelyjä, jos on aikaa kirjoitella syntyjä syviä, kyllä tapaamiseen aika löytyy!

Letti ei kasva kahdessa viikossa

Välimatkaa siis on viereinen pöytä, 100 metriä, 10 km, 10000 km?

Eräs kiinalainen parturi, jonka varmaan jo tiedättekin, alkoi juosta miesasiakkaan perässä kostamassa koska tämä ei tullut koloon hakemaan tätä kiinalaista parin viikon jälkeen edellisestä varauksesta. Sitten itkee vielä pari vuotta sen jälkeen kaikkea sekavaa mitä omassa päässään pyörii. Ja ennenkaikkea ikävyyksiään jatkuvasta häirinnästä tämän miehen perässä.

Selvästikkään ei kestä mitä on itse päähänsä pyöritellyt. Ehkäpä on liian vanha sille miehelle?

Eli, kannattaa varmaan edetä jotenkin toisin,ha hä? Jos vaan ihan rohkeasti sitten juttelemaan ontamalla mukava vaikutus. Pelkästä odottamisesta ilman viestintäyhteyttä ei paljon hyötyä saatikka kiinalaismenettelystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvitsee vihjata? Mikset sano suoraan että haluat siirtyä eteenpäin ja tavata.

No, tässä on vähän kaikennäköisiä muuttujia ja välimatkaa ja.. niin.
No ihan reippaasti vain otat puheeksi. Ne välimatkat ja muut voitte sitten ratkoa myöhemmin, kun nyt vain saatte yhteisymmärryksen siitä, että haluatte tavata toisenne.

Vierailija

Saattaa kai olla myös niin, että mieskin haluaisi tavata sinut, mutta kanssa empii välimatkan tähden sitä, ettei vaikuta liian hätäiseltä. ... Itsekin olen joskus miettinyt, että kuinka kaukana olevaan "kumppani ehdokkaaseen" on lupa tai mahdollista olla yhteydessä esim netin treffi -porttaalien kautta ilman, niin, että A) En vaikutan epätoivoiselta B) Nainen uskoo minun olevan tosissaan -mutta en hampaan irvessä hakemassa mitään taikka ketään.  C) Olen ts., hakemassa muutakin kuin hetken huumaa D)   Ja siten muutakin kuin vain viestittely kumppania/ ystävä... 

Ymmärrän toki erinomaisen hyvin heitä, jotka hakevat kumppania vain lähiseudulta, ehkä suuntaansa 100 kilometriä. - enkä minäkään aio loppuikääni välttämättä täällä "Periferiassa" elää ja olla ja poistunkin täältä säännöllisen epäsäännöllisesti mm. työmatkoille kuin vapaa- ajan reissuille... Mutta ainakin tällä hetkellä työni on täällä ja olen kai rakentanut itsestäni liian itsenäisen ja omatoimisen, joka ei kaikin ajoin (mm.) töihinsä uponneena huomaa ajatella / haaveksia omasta Sydänkäpysestä.. Kunnes sitten taas toisinaan syyhyää "hieman" enempi, jonka kanssa sitten kärvistelen. - Koska tällä seudulla lähes, ellei kaikki naiset, joihin saattaisin kokea vetoa enempi on jo ns. varttuja, enkä minä halua lähteä haastmaan heidän parisuhteidensa lujuutta.   

Vierailija

Hei,

mitäs sulla on suunnitelmissa tälle viikolle? (Tai ensi viikolle tai milloin ap:lla nyt onkaan sopiva hetki, mutta ei mitään suoraa päivää vaan jokin pidempi aika, jolta valkata milloin ehtii) Mietin vain, että oltaisko voitu nähdä jossain välissä vaikka kahvilla tai jossain :)

Ja sitten seuraavissa viesteissä sovitte tarkemmin missä ja milloin. Ei ole kukaan vielä kieltäytynyt täysin. Yksi tyyppi joskus halusi jatkaa tutustumista netissä vielä jonkun aikaa, ja suostui sitten parin kuukauden päästä lopulta kahville. Mutta se paljastuikin sitten vähän turhan hitaaksi jahkailijaksi minun makuuni.

Tietenkin muokkaaminen omaan kirjoitustyyliin sopivaksi on suotavaa.

Vierailija

Mies ei tajuu jos et sano suoraan.

sovimme tapaamisen, haluan nähdä ja jutella livenä. Luulen, että se olisi kivaa. Mikä aika ja paikka sinulle sopisi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat