Vierailija

Teetkö sen tiedostamatta vai tahallaan? Ojennat vain löysän kätesi etkä purista toisen kättä juuri ollenkaan. Miksi et voi kätellä reippaasti, kunnon lyhyt puristus ja se on siinä, ei pitäisi olla vaikeaa.

Sivut

Kommentit (59)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

...kunhan ei sentään ruhjo toisen kättä. Sellaisenkin valopään olen tavannut. Halusi vissiin näyttää, että kuka täällä on pomo. Mulkuksi se tyyppi sitten myös osoittautui.

Vierailija

Kävin työhaastattelussa ja molempien haastattelijoiden kättely oli tosi vetelä. Meni maku koko duunista (ei tosin pelkästään kättelyn vuoksi)... Onneksi ei ole mikään pakko vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija

Inhottaa koskea vierasta ihmistä. Ja useimmiten hikisiä ällöttäviä käsiä. Nuorena työskentelin siivoajana ja näin vessoja siivotessa kuinka aniharvat pesevät kätensä kunnolla, että sekin iljettävyys vielä päälle.. yhyhy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pidä kättelystä, se on inhottavaa. Miksi meillä ei voitaisi kumartaa kuten Aasian maissa? Tai nyökätä painokkaasti.

Toiselle siitä tekee tupla-ällöttävää juuri tuo vastapuolen yllättävä, odottamaton velttous, hyrrrrrrr

Vierailija

Siksi, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä minusta ajatellaan. Ja ehkä se puristukseni on löysä kosken ole varsinkaan juuri sinusta erityisen kiinnostunut? Ei se silti tarkoita, etteikö voitaisi esim. töitä tehdä yhdessä ihan sulassa sovussa.

Vierailija

Aspergerina minun on jo vaikeaa katsoa sitä käteltävää ihmistä silmiin ja tehdä minkäänlaisia ylimääräisiä liikkeitä. Vaikeaa keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa, joten todennäköisesti annan sellaisen velton puristuksen... en oikeastaan muista sitä edes jälkeenpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siksi, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä minusta ajatellaan. Ja ehkä se puristukseni on löysä kosken ole varsinkaan juuri sinusta erityisen kiinnostunut? Ei se silti tarkoita, etteikö voitaisi esim. töitä tehdä yhdessä ihan sulassa sovussa.

Kättelet jämäkästi vain niitä joista olet kiinnostunut? Löysät lahnat jätät epäkiinnostaville tyypeille? Okei, tämähän on hyvä tietää. Ei yhtään epäkohteliasta... en minäkään kaikista ihmisistä niin innoissani ole, mutta kyllä kättelyyn kuuluu sellainen sopivan napakka ote.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pidä kättelystä, se on inhottavaa. Miksi meillä ei voitaisi kumartaa kuten Aasian maissa? Tai nyökätä painokkaasti.

Komppi! Minä kyllä kättelen ihan reippaasti jos niitä tilanteita tulee, mutta aivan sairaan ällöttävä tapa varsinkin kun monilla aikuisilla ihmisillä hygienia aivan hukassa! Todella hyvä tapa tartuttaa tauteja kättely :/ Juuri viime viikolla kättärin naisten vessassa nähtyä: viereisestä kopista tullut nainen käytti juoksevan veden alla muutamaa sormea sekunnin kaksi, ravisteli alaan yllä käsiä ja lähti veskistä!!!! Miten hitossa tuossa muka joku noro-virus lähtee käsistä pois jos sellainen sattuu siellä olemaan??!!!! Kättelyn jälkeen täytyy vain skarppaa ja muistaa ettei koske kasvoja, hieraise silmää tms ja mahdollisimman nopeasti käsien saippuapesu kun hetki sallii.

Vierailija

15 jatkaa: Nainen oli siistin näköinen n 35 vee että ei ulkoisen habituksen puolesta ikinä uskoisi että ei hallitse perus käsien saippuapesua wc käynnin jälkeen. Miehen muistaakseni vielä vähemmän. Muistan katsoneeni joskus johnny deppin haastattelua jossa hän puhui käsihygieniasta (häntä myös inhottaa kättely! :)) ja kertoi että ne baaritiskillä olevat pähkinäkulhot jotka ovat jenkeissä yleisiä niin niitä oli testattu ja oliko keskimäärin että niistä löytyi jäämiä noin 16 eri miehen virtsasta :DD *mmmm* Niiice...

Vierailija

Käsienpesua terveyden edistämiseksi

Kirjoittanut

Harvard Health Publications

"Tutkimuksissa on todettu, että käsien pesu saippualla ja vedellä 15 sekunnin ajan vähentää bakteerien määrää noin 90 %:lla. 15 sekuntia on suurin piirtein aika, joka kuluu "Paljon onnea vaan" -laulun yhden säkeistön laulamiseen. Kun lisätään toiset 15 sekuntia, bakteerien määrä vähenee lähes 99,9 %:lla."  http://www.terve.fi/tulehdussairaudet/39419-kasienpesua-terveyden-edista...

Retards123

Tähän mennessä olen todennut, että kaikki jotka ovat kätelleet löysästi (eli lyöneet sen kuolleen kalan tiskiin) ovat keskivertoa tyhmempiä ihmisiä. Ja olen olen kätellyt useita velttoja ja ei velttoja käsiä. Toki voi siellä pari fiksuakin olla joukossa mutta pääosin veltosti kättelevät oman kokemukseni mukaan ovat hieman jälkeenjääneitä, toisin sanoen hitaita.

Ymmärtäkäähämme siis heitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämän piti olla velton kättelyn ketju, ei käsienpesuketju
Kättely ja käsihygienia liittyvät hyvinkin toisiinsa. Luonnollista tuntea ko. tapaa kohtaa vastenmielisyyttä, joka jollain saattaa alitajuntaisesti ilmetä tuolla ettei kertakaikkiaan halua koskea vieraan ihmisen käteen ( = löysä kättely). Mahtava tapa levittää pöpöjä :/

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat