Vierailija

Miksi se on niin täyteen tuupattu tavaraa? Ihan helkutin sekava.

Kommentit (11)

Vierailija

Sama Turun Hansakorttelissa. Ja myyjät niin tärkeinä niitä rättejä tunkemassa telineisiin naamat norsunveellä. Ei oo enää tullu käytyä siellä sekatavarakaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ainoa looginen alue on H&M Home, joka on muun kaaoksen sisällä.

En ole koskaan tykännyt, samoin Forumin liikkeen kanssa. Jostain syystä nyt jo suljettu Aleksin liike oli suosikkini, jäljellä olevasta en kamalasti tykkää, mutta parempi kuin Itis tai Forum.

Vierailija

Mä oon käynyt Itiksen H&M:ssä viimeeksi 10v. sitten kun vielä Itiksessä asuttiin, se oli jo silloin ihan kamala paikka! Ei mitään logiikkaa tuotesijoittelussa, kaikki ihan sikin sokin ahtaasti. Vähän kun hipas jotain vaatetta niin puolet tippui rekistä lattialle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö siellä on suomen henkan paras visualisti ja itiksen myymälä kouluttaa kaikki suomen visut.
Akkakin ollut siellä jo 5viikkoa koulutuksessa tai sitten mamupatjana, ei ainakaan kotona seksi kiinnosta.
T.tamperelainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö siellä on suomen henkan paras visualisti ja itiksen myymälä kouluttaa kaikki suomen visut.
Akkakin ollut siellä jo 5viikkoa koulutuksessa tai sitten mamupatjana, ei ainakaan kotona seksi kiinnosta.
T.tamperelainen

Akka on muuten ollut töissä tuolla forumin henkallakin.

Vierailija

Mä en käy ollenkaan H&M:lla enää. Ihan sekavia ja täyteen ahdettuja, ihmiset kävelee päin kun mistään ei pääse ohi. En myöskään ikinä ole saanut hyvää palvelua, en tiedä onko minulla vain huono tuuri vai mitä. Lähes poikkeuksetta tosi töykeitä joko minulle tai edellä olevalle asiakkaalle. Kaikki muuten näyttää ihan samoiltakin, hiusten pidennykset, kynnet, kilo meikkiä ja hajuvettä. Eikä yhdelläkään aitoa hymyä, jos hymyä ollenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat