iskäpolo

kumotkaa tai digatkaa mun mielipidettä. onhan se hormonitoiminta lasten äidillä vähän sinne jälkikasvuun kalleellaan kun pitäs olla äiti ja vaimo.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmaan aktiivisia ja vähemmän aktiivisia on sekä sinkuissa että parisuhteessa elävillä, mutta aktiivisuuden kohde saattaa "hieman" vaihdella. - Lapsettomalla sinkulla tuskin menee energiaa kovin paljoa lasten hoitoon. Toisaalta sinkulla, joka haaveilee ja tai tavoittelee parisuhdetta saattaa mennä energiaa kumppanin metsästämiseen. - Toisaalta mikään ei pakota ketään sinkkua hakemaan itselleen kumppania. Lapsista vastuussa oleva taas joutuu - tai ainakin tulisi joutua - uhraamaan energiaansa myös lapsiin. (-Toisaalta vastaavasti toivottavasti myös kykenee saamaan lapsiltaan vastaavasti "energiaa" takaisin).

Vierailija kirjoitti:
Varmaan aktiivisia ja vähemmän aktiivisia on sekä sinkuissa että parisuhteessa elävillä, mutta aktiivisuuden kohde saattaa "hieman" vaihdella. - Lapsettomalla sinkulla tuskin menee energiaa kovin paljoa lasten hoitoon. Toisaalta sinkulla, joka haaveilee ja tai tavoittelee parisuhdetta saattaa mennä energiaa kumppanin metsästämiseen. - Toisaalta mikään ei pakota ketään sinkkua hakemaan itselleen kumppania. Lapsista vastuussa oleva taas joutuu - tai ainakin tulisi joutua - uhraamaan energiaansa myös lapsiin. (-Toisaalta vastaavasti toivottavasti myös kykenee saamaan lapsiltaan vastaavasti "energiaa" takaisin).

Asiaa.

Kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen miten aktiivinen sinkkunainen on. Jos on telkkua töllöttävä sohvaperuna, tuskin jaksaa lapsiperhearkea uupumatta, saatika rakastaa vaikka mies tekisi kaikki kotityöt.

Vierailija

Hmm, en halua ketään arvostella, mutta olen yllättynyt vastauksista... Itse lapseton sinkku, ja kaikki perheelliset ystäväni aina sanovat, että vaikka miehet vaihtuvat (ja niinhän ne tosiaan yleisesti vaihtuvat, vaikka oltaisiin avioliitossa ja olisi lapsia, myös monien ystävieni kohdalla), niin lapset ovat lapsiasi ikuisesti. Täällähän sanotaan ihan päinvastaista! 😮 Tosin tällä palstalla eivät ehkä ne perheenäitityypit pyöri...

Vierailija

Olen nykyään sinkku ja harvakseltaan panosuhde saman miehen kanssa. Parisuhteessa seksiä joka päivä ainakin kerran. Toki olisin nytkin parisuhteessa, mutta tuo panokaveri on niin hyvä, etten aktiivisesti hae ketään. Tyydyn siis seksiin kerran kk olosuhteiden takia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat