Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kesä on ahdistavaa aikaa, kun missään muualla kuin kotona ei saa olla rauhassa miesten katseilta. Ällöttävää tapitusta päivästä toiseen. Tissit ne vaan on, vaikka isot ovatkin.
N19

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en katso. Tai sanotaan että en nyt välttelekään mutta en ainakaan tuijota. Otan osaa jos joudut sellaisten limaisten tuijotusten kohteeksi, muakin ällöttäis. Nyt joku varmasti toteaa että enhän mä ole mies ollenkaan jos en katsele, mut aivan sama :D  -m27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en katso. Tai sanotaan että en nyt välttelekään mutta en ainakaan tuijota. Otan osaa jos joudut sellaisten limaisten tuijotusten kohteeksi, muakin ällöttäis. Nyt joku varmasti toteaa että enhän mä ole mies ollenkaan jos en katsele, mut aivan sama :D  -m27

Mikäs homo se sinä olet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikäs homo se sinä olet

Oikeastaan jotkut homot ovat kiinnostuneita tisseistä. Mutta eivät seksuaalisessa mielessä eivätkä siten kiihotu niistä. Ovat muuten vaan kiinnostuneita. Paino sanalla jotkut, suurinta osaa ei varmasti inspaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään mutta katse väkisinkin ajautuu naisten tisseihin. Pukeudu burkhaan jos et halua että sinua tuijotetaan.

Opettele sinä mielummin käytöstavat tai itsehillintä. Mieluiten molemmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään mutta katse väkisinkin ajautuu naisten tisseihin. Pukeudu burkhaan jos et halua että sinua tuijotetaan.

Miksi? Katsominen ei ole rikos. Minä tuijotan mitä haluan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on automaattista ja biologista.

Minkä hemmetin takia en katsoisi niitä? Sama kun sanoisi naiselle että älä katsele miehen naamaa. Miksi minua katsellaan???

Vierailija

Minä en enää katso tissejä, paitsi niiden, jotka haluavat niitä katsottavan. Sellaisiakin muuten on, jotka ajatuksillaan painostavat toisen ihmisen käyttäytymään niin, että pääsevät huomauttamaan tämän käytöksestä ts. ajattelevat että "Kohta tuokin tyyppi IHAN VARMASTI katsoo tissejäni" ja tyyppi tekee alitajuisesti juuri niin, kuin hänen tahdotaan tekevän, jolloin päästään sanomaan se "MITÄS MINÄ SANOIN" omassa mielessä (tai kaverille).

Vierailija

Siis jopa minä, heteronainen, en välillä pysty olla vilkuilematta jos jollain on isot tissit ja avara kaula-aukko. Se on vähän kuin finni puhekumppanin nenässä - vaikka yrittää olla katsomatta, niin silmät vaan hakeutuvat siihen ja lopulta pitää suunnilleen katsoa maahan :D

Jos katseet oikeasti häiritsevät, peittävämpiä mutta vilpoisia paitoja löytyy kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäs helevettiä? Miehet nauttivat naiskauneudesta vaikka sinua kuinka potuttaisi ja siilitukkaa kynsittäisi.

Vierailija

Jos katsoo ohimennen ja neutraalisti/nopeasti niin se on normaalia. Tujottelu ja varsinkin kommentointi on jo häiriintynyttä. Jostain syystä jälkimmäiset usein silti katsovat oikeudekseen käyttäytyä huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis jopa minä, heteronainen, en välillä pysty olla vilkuilematta jos jollain on isot tissit ja avara kaula-aukko. Se on vähän kuin finni puhekumppanin nenässä - vaikka yrittää olla katsomatta, niin silmät vaan hakeutuvat siihen ja lopulta pitää suunnilleen katsoa maahan :D

Jos katseet oikeasti häiritsevät, peittävämpiä mutta vilpoisia paitoja löytyy kyllä.

Ihmeellistä on se että ne jotka valittavat siitä että niitä tuojotetaan perseeseen, rintoihin jne, on yleensä niitä joilla on tiukat housut jotka oikein korostaa persettä, avara kaula-aukko ....

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat