Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millainen on asuin paikkana. Olen käynyt kesäisin montakertaa joka vuonna.
Mutta mietinkin ihmisiä.
Ovatko ihmiset suvaitsemattomia?

Tuntevatko kaikki toisensa ?

Miten suhtaudutaan työttömiin??

Olen kuullut juttua, että ihmiset yrittivät ajaa jotain venäläisiä yhteisvoimin pois.

Entä miten suomalaisiin suhtaudutaan??

Voiko olla oma itsensä vai pirääkö esittää jotain hirveän ahkeraa??

Ovatko ihmiset siis kokonaisuudessa millaisia? Siis varmaankin kaikenlaisia mahtuu mutta voiko elämä tosiaan muuttua painajaiseksi toisten takia?? Olen kuullut kauhukertomuksia.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Moi! Mei ei siellä enää asuta, mutta meillä on mökki ja sukulaisia siellä. 

Ovatko ihmiset suvaitsemattomia? No eivät tietenkään kaikki. Tietysti kun kyseessä on pieni paikka, niin on samalla myös suvaitsemattomampi kuin joku suuri kaupunki. Eli tavallaan joo.

Tuntevatko kaikki toisensa ? Kyllä.

Miten suhtaudutaan työttömiin?? No ihan tavallisesti. 

Olen kuullut juttua, että ihmiset yrittivät ajaa jotain venäläisiä yhteisvoimin pois. Minä en ole kuullut, mutta jos ovat niin tod.näk ihan syystä eli ei vaan siksi että ovat venäläisiä

Entä miten suomalaisiin suhtaudutaan?? No ihan normaalisti. 

Voiko olla oma itsensä vai pirääkö esittää jotain hirveän ahkeraa?? No miksi pitäisi? Jos joku haluaa juoruta sun laiskuudestasi, niin go ahead. Eli ei tarvitse. Minusta oli kerran ihmetelty joidenkin juorumammojen toimesta että miten noin laiska voi olla MAISTERI???!?!? No siten. 

Ovatko ihmiset siis kokonaisuudessa millaisia? Siis varmaankin kaikenlaisia mahtuu mutta voiko elämä tosiaan muuttua painajaiseksi toisten takia?? Olen kuullut kauhukertomuksia. No ihan ok. Sisäänpäinlämpiäviä ja suurin osa on aika töykeitä, mutta ihan ok. Perus suomalaisia, perussuomalaisia. 

Vierailija

Olen asunut. Ahdisti mielettömästi. Ovat oikeasti juorukelloja, terveystietojenikin epäilen levinneen.

Perinne on jatkunut: eiväthän he halunneet aikanaan radan kulkevan savitaipaleen kautta, ettei vaan sosiaalidemokratia leviä kylälle junan tuomien mukana.

Kulttuuri on sisäänpäinkääntynyttä, kylällehän täytyy ihan asiakaeen mennä, ei ole läpikulkupaikka, vaan syrjäinen pikkukylä.

Hyi, tuli ihan kuvottava olo.

Vierailija

No ei täällä ole yhtään sen kummallisempaa tai sisäänpäin lämpiävää ku muuallakaan. Olen asunut 18 vuotta, ja ei, en tunne kaikkia. Työttömiä ja työtä vieroksuviakin löytyy, ei kai sellasta kylää olekaan että kaikille töitä riittää. Puitteet on kyllä hyvät näinkin pieneksi paikaksi, että ei ku sekaan vaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat