Vierailija

Tulispa jo sateista ja viileää.

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, niin käy. Meillä on takapihalla 28 astetta, sisällä 27. Vauva kiukkuaa kuumuutta, ja minuakin ärsyttää. Hankkisin heti ilmalämpöpumpun, mutta taloyhtiö ei anna asentaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, niin käy. Meillä on takapihalla 28 astetta, sisällä 27. Vauva kiukkuaa kuumuutta, ja minuakin ärsyttää. Hankkisin heti ilmalämpöpumpun, mutta taloyhtiö ei anna asentaa.

Auringon puolelta ikkunat ja verhot kiinni, varjon puolelta auki. Yöllä kannattaa pitää läpivetoa, jos mahdollista.

Vierailija

Juu, haluat varmaan 30.asteen pakkaset, lumityöt, auton lämmityksen, paksut talvivaatteet, lunta ja märkää, pipot+hanskat ym.kaikki muut paskat jutut. Ja joo, mä vihaan talvea!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu, haluat varmaan 30.asteen pakkaset, lumityöt, auton lämmityksen, paksut talvivaatteet, lunta ja märkää, pipot+hanskat ym.kaikki muut paskat jutut. Ja joo, mä vihaan talvea!

No haluan! ♡

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No haluan! ♡

Onneksi tahtosi ei toteudu! :D

Vierailija

Itekin aikaisemmin inhosin kesää ja rakastin talvea. Nyt lasten myötä homma on mennyt päinvastoin. Saatanasta pukea lapsille monta kerrosta vaatetta kaikkine asusteineen. Kesällä se on vaan hattu ja sandaalit, ja eikun ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Auringon puolelta ikkunat ja verhot kiinni, varjon puolelta auki. Yöllä kannattaa pitää läpivetoa, jos mahdollista.

Niin, en tietenkään tajunnut toimia näiden itsestäänselvien ohjeiden mukaan. Äly hei!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: Sisä- ja ulkoyksiköllä varustettu siirrettävä jäähdytin. Minulla on ja hyvin toimii. Ei äänetön tosin ;-(

Vierailija

tänään ja huomenna 24, keskiviikkona onneksi pilvistä ja 12, torstaina sataa. sitten tulee taas lämmintä plus19 seuraavaksi viikoksi..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat