Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksianne Pohjois-Karjalan keskussairaalasta

24.02.2006 |

Millaiset muistot teille on jäänyt kyseisestä sairaalasta ja sen toimintatavoista sekä henkilökunnasta?

Itse sielä tulen todennäköisesti synnyttämään ja olisi kiva kuulla kommenttejanne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin Pohjois-Karjalan keskussairaalassa 11.2. eli pari viikkoa sitten. Mielestäni minut ja mieheni otettiin hyvin vastaan ja meistä (ja vauvasta) pidettiin hyvää huolta. Synnytys kesti aika pitkään ja kätilö ehti vaihtua moneen kertaan, mutta kaikki olivat hyvin mukavia ja ammattitaitoisen oloisia. Tyttö syntyi sitten lopulta yövuorolaisen aikaan, joka oli oikein kannustava ja suuri tuki synnytyksessä. Kaikki toimenpiteet yms. selitettiin etukäteen, aina tiesin mitä tehdään ja miksi. Osastolla samoin hoitajat olivat mukavia ja ohjasivat hyvin vauvan hoidossa. Pääsimme pariksi yöksi perhehuoneeseen, joka oli mukava. Ainahan sairaala on sairaala, ja itse en ainakaan viihtynyt siellä niin hirveän hyvin, mutta se ei johtunut henkilökunnasta tai tiloista, jotka olivat hyvät. Kaikki meitä hoitaneet ja avustaneet ihmiset olivat mukavia. Tsemppiä synnytykseen!

Vierailija
2/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mukava synnytys oli minulla elokuussa -04. Olen siellä senkin jälkeen käynyt kätilöiden juttusilla muiden asioiden tiimoilta.

Vinkki synnytykseen: kätilöt tykkäävät, jos sinne vie mukanaan kirjallisen synnytys" suunnitelman" , jossa kertoo toiveistaan ja ajatuksistaan synnytyksen suhteen.

Osastolla tuli monenkirjavaa hoitsua tavattua, ihan ok muistikuva on siitäkin ajasta - paitsi uudelleensynnyttäjä kun olin, tuntui että niitä piti olla aina kutsumassa kun eivät muuten tulleet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen kertaan pkks:ssa synnyttänyt, tosi ihania kätilöitä ja hoitajia,yksi ainoa kätilö joka oli minusta ärsyttävä (no voi johtua kyllä siitäkin kun ponnistus vaihe kesti ja kesti :P ) , ekalla kerralla olisin toivonut enemmän neuvoja ja opastusta, mutta kaikinpuolin mukavia muistoja sairaalassa olo ajasta :)