Vierailija

Vaikka en miehestä mitään vakavaa haluakaan (ei natsaa luonteet, ei mitään yhteistä jne), niin miksiköhän se aina sitten häiritsee, että toisella on muitakin? Nyt olen pitemmän aikaa kieltäytynyt tapaamisista, ihan vain koska kiukuttaa. Toisaalta kun järjellä ajattelee, niin mitä väliä? Ehkä siinä ärsyttää se, että olen vain kasvattamassa tyypin naistenmiesegoa. Ja melkein harmittaa se yksikin tyttö, joka todennäköisesti luulee olevansa miehen ainoa. Siitä koiranpentuilmeestä päätellen ainakin.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa, minua ei häiritse. Mies on naimisissa, ja tiedän että hänellä on ainakin yksi muukin suhde minun lisäksi. Emme juttele toistemme muista suhteista, ne ei kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa, minua ei häiritse. Mies on naimisissa, ja tiedän että hänellä on ainakin yksi muukin suhde minun lisäksi. Emme juttele toistemme muista suhteista, ne ei kiinnosta.

Naisena on varmaan mukava paneskella varattujen kanssa. Miehenä en ole uskaltanut ikinä koskea varattuihin naisiin. Pelottaa, että mies saa selville kuka olen ja tulee puukon kanssa kylään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kertoisit miehen vaimolle asiasta? Niin kauan kuin me naiset suojellaan tällaisia miehiä ja suostutaan olemaan pelkkiä panopuita, mikään ei muutu ja miehet pääsevät kuin koirat veräjästä saaden kaiken: vaimon, kodin, lapset, rakastajat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kertoisit miehen vaimolle asiasta? Niin kauan kuin me naiset suojellaan tällaisia miehiä ja suostutaan olemaan pelkkiä panopuita, mikään ei muutu ja miehet pääsevät kuin koirat veräjästä saaden kaiken: vaimon, kodin, lapset, rakastajat.

Lapsia ei saada eikä omisteta, he ovat ihan oikeita ihmisiä. Ns. kodin tuppaa moni naisihminen omimaan itselleen - tosin laskut menevät ainakin puoliksi miehen lompakosta. Mitä taas vaimoihin ja rakastajiin tulee, niin jos ei omassa suhteessaan halua olla muuta kuin ensin mainittu, ansaitsee kaiken roskan mitä vastaan tulee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat