Kari Aihinen nimitteli Kädettömät Kokit- ohjelmassa Vappu Pimiää ja hänen vierastaan elefanteiksi
"Kaksi pientä hmm-hmmm-hmmm-hmm marssii näin" ja väänsi asian vitsiksi.
Oon Vapun kanssa samaa mieltä, että aika törkeetä haukkua vastasynnyttänyttä naista elefantiksi ja vielä hänen vierastaan.
Nyt meni kyllä maku Aihisesta. 😣 ☹️
Kommentit (12)
On se mun mielestä aikuisen ihmisen pilkkaaminen suorassa tv- lähetyksessä todella törkeää. Kyllä mäkin loukkaantuisin.
Aiemmin oon tykänny Aihisesta esim siinä Kaappaus keittiössä ohjelmassa. Aiemmin hänen käytöksensä on ollut asiallista ja siksi oonkin hänestä tykännyt. Mutta nyt puhe oli mielestäni ala-arvoista. Ap
Mutta Vappu Pimiä on ärsyttävä. Monennellakohan kuulla se on taas paksunakin?
Ohjelmassa haukkui? Onko närkästymisestä jossain juttua? Linkkiä?
No mitä muuta voisi turkulaiselta juntilta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa haukkui? Onko närkästymisestä jossain juttua? Linkkiä?
Koko jakso näkyy netin kautta Katsomossa. Koko juttu näkyy siinä jaksossavja se, miten Vappu tajusi vihjeen ja närkästyi siitä. Ap
Sehän laulaa samaa lastenlaulua omassa keittiössään, omille kokeilleen. Tuohan on vain lastenlaulu, eikä ollut tarkoitettu miksikään elefanttiaiheiseksi ulkonäön loukkaukseksi. Kisoissa on tapana kettuilla vastustajille leikkimielisesti. Chill.
Ja eikö tuo jakso tullut jo joskus vuosi sitten?
Muuttaisin nyt vaan takas sinne Suomen "turkkuseen"..
Ehkä kokki assosioi niitä naamoja elefanteiks, mutta Pimeähän haluaa tästä isomman jutun.
Kyseinen kokki vaikutti tv:ssä aluksi fiksulta, mutta onko hänellä sitten liemi noussut päähän vai totuus paljastunut, kun käytöksensä ei enää ainakaan minua miellytä.
Kehitysvammainen Tuomas Siitonen on läski kun elefantti.
Uliuliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.