Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

yhden kymmenisen vuotta itseään vanhemman lääkärin kanssa. Sen vaan näkee, miten katsovat toisiaan ja miten puhuvat toisilleen niin syventyneesti, mutta pienen varovaisuuden aistii.

• ylös 5
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

Mitä sitten? Ei se ole kiellettyä. Kivempaa varmaan tulla töihin, kun siellä on joku, johon on ihastunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oletko varmaan lähäri tai ehkä jopa hoitsu? Eli toimi kuten yleensä, ryhdyt joka kahvitauolla yms spekuloimaan asiaa. Ehkä joku rakkaista työkavereista bongaa jonkun todisteen?

Vierailija

Asia selvä. Kuinka laajaa keskustelua aiheesta odotat, kun kenelläkään muulla ei varmasti ole hajuakaan, keitä nämä ihmiset ovat?

Vierailija

Minä tiedän tuon varmaksi. Tiedän myös, että eräällä yrittäjällä on suhde verottajan tilintarkastajaan. Ja tiedän, että eräällä eläkkeelle jääneellä opettajalla on suhde entiseen oppilaaseensa. Kaksi jälkimmäistä tiedän johtaneen jopa avioliittoon.

Ainiin ja tiedän myös lastentarhanopettajalla olevan suhde insinööriin. He eivät ole vielä naimisissakaan. Eli kuuluu varmaan raportoida tänne av:lle.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Äh, todennäköisemmin he ovat vain ihastuneita toisiinsa. Miksi muuten koit tärkeäksi laittaa tämän aloituksen asiasta?

Vierailija

Joku nyt panikoi oman salasuhteensa vuoksi. Ei hätää, en laita mitään tunnisteita.

Vierailija

Olen ihan varma, että mulla on suhde mun aviomieheen ja ollaan about samanikäsiä. Mitäs tästä sanot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku nyt panikoi oman salasuhteensa vuoksi. Ei hätää, en laita mitään tunnisteita.

Hyvä. Nyt liki puolen Suomen lääkäreistä ei enää tarvitse jännittää, että paljastat heidän keskinäisen ihastuksensa.

Vierailija

Nyt erehdyt! Ei se ollut salasuhde. Se oli vain ammatillista kanssakäymistä anatomian merkeissä. Ei me mitään tehty.