Vierailija

Millaisia huumoristisia juttuja teette parisuhteessa? Olisi kiva kuulla. :)

Itse olin ilmoittanut miehelle kidnappaavani hänet kun hänellä on jalka paketissa, autokyydin siis tarjoan.
Laitoin huivin kasvojen eteen ja latasin lapsilta lainaamani pienen vesipyssyn valmiiksi. Menin hakemaan hänet ja oikeasti käskytin autoon - varoitin että ase on ladattu ja koska hän nauroi liikaa ja pokkuroi, ammuin häntä mahaan vesipyssyllä. Molemmilla oli hauskaa. :)

• ylös 17
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

Itse olen kokeillut tätä: vetelen vaimoa takaapäin avonaisen ikkunan edessä, vaimo nojaa karmiin. Ystäväni hiipii kaapista ja vaihdamme paikkoja vaimon huomaamatta. Jynkytys jatkuu, hiivin ulos omakotitalostamme suoraan takapihalle ja kättelen ikkunassa roikkuvaa vaimoa. Kyllä se yllättyi! Kaverin kanssa repeiltiin, no, naiset on tosikoita, mutta vitsi vitsinä.

• ylös 20
  • alas 4
Vierailija

Miehellä oli tapana venyttää oloasun housujen lahkeet kantapään alle kun oli jaloille kylmä eikä jaksanut hakea sukkia. Ompelin sitten kerran noihinn housuihin sukat kiinni "potkarimallisiksi". Hetken kesti miehellä pukea ja ihmetellä miksi sukat roikkuvat mukana vaikka kuinka ravistaa.

Joskus ompelin miehen housujen lahkeet kiinni ja taas pukeminen oli melkoista ihmettelyä.

• ylös 13
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mies tapasi aina ruaan lopuksi syödä paljailtaan meetwurstia monta palaa. Kävin kerran viemässä läheiseen ravintolaan paketin meetwurstia ja pyysin heitä tarjoamaan siitä miehelleni jälkkärin kun tulisimme illalla syömään. Minua huvitti kun tarjoilijat, kokki ja vastaanoton tyyppi kaikki selvästi välillä kävivät kurkkimassa meidän syömistä. Kun tarjoilija poikkesi kysymään haluaisimmeko tilata jälkkäriä sanoin vaan että "no  otetaan miehelle teidän talon erikoinen". Olivat taitelleet meetwursteista kukkasia ja koristelleet puolukoilla. Oli ihan kivan näköinen annos ja koko henkilökunta kurkki miten mieheni reakoisi tuohon. No alkoi nauraa makeasti. Tajusi kyllä heti mihin jälkkärillä viitattiin.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Mää piereskelen ja työnnän miehen pään peiton alle :D vähän se siinä aikanasa potkii ja huutaa mut miehet nyt on vähän tosikoita:)

Vierailija

Tehän ootte oikein panostanu hullutuksiinne. :D Meidän hulluttelu on lähinnä sellaisia arjen keskellä tapahtuvia ohimennen hölmöilyjä. Miehelläni on tapana alasti ollessaan hetkuttaa pyllyään ja heiluttaa samalla päätään/hiuksiaan nopeasti. Todella hankalaa kuvailla, mutta nauran joka kerta kun hän näin tekee. Välillä kun haen miestäni töistä, hän seisoo tien vieressä peukalo (joskus myös peppu) pystyssä. Lisäksi usein puhumme ihan höpöhöpö-juttuja. Välillä käy niin ettemme tajua että joku kuuntelee ja yhtäkkiä vieressä olijat alkavat vaan nauraa esim. kaupassa tai baarissa.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Eksän kanssa

- säikyttelin, ei tykännyt

- kastoin käteni, hiivin taakse ja tiputin paidan kauluksesta pisaran, ei tykännyt

- ulkona kutittelin korvaa lehdillä ja kauempaa pienellä oksalla, ei tykännyt

- tulin taakse, halasin ja suutelin kaulaa intohimoisesti, hän oli selvästi kiihottunut ja aloin laittamaan kättä housuihin, ei tykännyt siitäkään

Vierailija

En halua kertoa yksityiskohtaisesti omaa bravuuriani, ettei mieheni lue sitä täältä ennen toteuttamista, mutta voin kertoa siihen liittyvän joukko klovniasuisia naapuruston miehiä, triplapenetraatio ja venäläistä iskelmämusiikkia.

Vierailija

Kerroin, että lapselle on sattunut jotakin vakavaa. Oli itsellä naurussa pitelemistä kun toisella kyynelet nousi heti pintaan xD xD

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Kaikenlaista on tullut tehtyä. Lasten kanssa viriteltiin niiden kuminen lelukäärme siimalla oveen kiinni. Idea saatiin hauskoista kotivideoista. Muija sai kunnon sätkyn. Eksälle laitoin kissansa peiton alle kun nukkui. Ihan hyvät huudot siitä irtosi. Samaisen eksän naaman tuhrasin punaisella vesivärillä kun sammui. Säikähti ihan kivasti kun aamulla katsoi peiliin.

Anoppi ei puhunut mulle pariin vuoteen. Täytin pienen lasten hiekkalaatikko ämpärin muuraispesän kuopaisulla. Laitoin oven päälle ja tämä sai ne päällensä. Akka pelkää muurahaisia niin oli muka julma pila. Tilannetta pahensi kun appiukkoa pila nauratti.

Tytöllä oli sellainen meikkipää pienenä. Sehän piti laittaa jääkaappiin. ihan kivasti sekin yllätti. Suihkuverhon taakse olen piiloutunut ja huutanut sieltä pöö! Vaimo parka oli pöntöllä. Väijynyt vaatenaulakon seassa ja ojentanut kädet yllättäen vaatteiden seasta. Lasten mielestä ei ollenkaan hauskaa, aivan hirveä kirkuminen.

Tarkemmin ajatellen en taida olla ihan terve? Pahimpia piloja en kerro ettette saa huonoja ideoita.

Vierailija

Piti kuitenkin tulla kertomaan lisää. Nuorena hellustin yhden neidon kanssa jolla oli aika ärsyttävä pikkusisko. Kannettiin se unissaan pihalle peiton kanssa nukkumaan. Yöllä vesisade herätti ja juoksi takaovesta sisään itkun kanssa. Oma vika kun häiritsi kutuhommia sitä ennen.

Opiskelu aikana vuokrattiin mökki juhannukseksi. Siellä oli seinällä joku täytetty eläin, ehkä näätä? Sehän piti laittaa yhden sammuneen kainaloon. Kiva pikku yllätys herätessä. Vehnäjauhoilla täytettiin pieni minigrip pussi ja jätettiin löydettäväksi samalla reissulla.

Niissä solukämpissä tehdään sairaitakin piloja. En tiedä onko totta mutta yksi väitti työntäneensä neljä aaa paristoa sammuneen kämppiksensä peräaukkoon. Sairasta mun mielestä sikäli jos on edes totta. Mutta hei kerokaa muutkin piloja ja mielummin niitä hulluimpia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.