Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eskaritädeille lahjaksi kun rahaa ei voi kauheesti käyttää

Vierailija
20.05.2016 |

Olisko vinkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain itse tehtyä?

Mielellään sellaista jonka voi helposti antaa eteenpäin jos ei miellytä.

Suklaalevy (euron hintainen) johon leikkaatte päälle uuden käärepaperin ja lapsen kanssa kirkoitatte ja koristelette uuden "Arjan kesälomasuklaa" tms

Jos on kädentyötaitoa, voi virkata pannunalusen.

Koristella lasi- tai peltipurkista kukkamaljakko johon vaikka valmiiksi kerää kimpun

Lapsen kirjoittamat (tai sanelemat ja vanhempi kirjoittaa) muistot tästä aikuisesta pikku kirjaseksi

Kivi johon on itse maalattu leppäkerttu

Vierailija
2/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä oli aivan ihania vinkkejä!

Ostaa vaan jonkun halvan kahvipaketin/suklaalevyn tms, ja paketoi sen nätisti (japanilainen asenne, jonka mukaan lahjapakkauksen ulkonäkö on sisältöä oleellisempi), ja liitteeksi lapsen itsensä tekemä piirustus, jossa hyvän kesän toivotukset. Jostain luin, että päiväkodin henkilökunta ei tykkää esineistä, vaan piirustukset/itse tehdyt kortit ovat mieluisimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin ison bostonkakun päiväkotitätien kahvihuoneeseen ja kylkeen kortti. Lapsi halusi myös muistaa keittäjää ja hänelle ostettiin yksivärinen essu, johon lapsi kirjoitti tekstiiliväreillä "Tämän talon masterchef" oli oma ideansa :)

Vierailija
4/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivoin ison bostonkakun päiväkotitätien kahvihuoneeseen ja kylkeen kortti. )

Jotain tämän tyyppistä olisin ehdottanut minäkin.

Vierailija
5/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekemä kortti on hyvä, kuten myös ylläolevat ehdotukset! Älä missään nimessä anna kynttilöitä ja posliinikoiria, kaikki inhoavat turhaa krääsää.

Vierailija
6/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kuluvaa. Syötävää tai muuten vaan pois käytettävää.

Tuo suklaa mihin lapsi tekee itse uuden kääreen oli minusta tosi hauska ja ihana idea.

Tiedän, että monista on kiva antaa joku pysyvä muisto omasta lapsesta. Vaikka Ikean euron muki mihin lapsi piirtää posliinitusseilla niin, että täti aina tästä juodessaa muistaa lapsen tms. Kyllä se on ajatuksena kiva, mutta kun lapsia on paljon, tällaisia mukeja ja kippoja ja kuppeja kertyy aivan tolkuton määrä.

Mielummin pelkkä kortti siis tai tosiaan jotain mulä ei jää nurkkiin pyörimään.

Vierailija
7/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Tiimarista ostin valkoisia kangaskasseja (maksoivat 1e/kpl) ja kangastussit oli jo vanhastaan.. lapset piirsi kasseihin kuvia kukin oman mielensä mukaan, käärin ne rullalle ja lahjanaru ympärille. Ajatelin, että viekööt vaikka mökille halkokassiksi tai miksi vaan, tai käyttäköön vaikka roskapussina. Sain kiitoksia noista kasseista jo heti seuraavana aamuna, kun tädit olivat kaikki kortit ja pikkukipot ja suklaat saaneet sen avulla kätevästi kotiin. Eikä tosiaan maksanut muuta kuin vähän vaivaa.  

Vierailija
8/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskaritädit ja -sedät saa aina aika paljon lahjoja. Itse suosin aikanaan noita eettisiä lahjakortteja eli siis niitä ns. toisenaisia lahjoja. Pienelläkin summmalla saa (esim. huopa 5 €), netistä voi kätevästi tilata ja menee hyvään tarkoitukseen. Palautteen perusteella tädit ja sedätkin arvostavat.

Vierailija
9/9 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelkkä kiitos ja halaus riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan