Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin 14-vuotiaana poikana halunnut suhteen opettajaani

Vierailija
20.05.2016 |

Olin mielestäni 14-vuotiaana poikana jo tarpeeksi henkisesti vahva että olisimme voineet heittäytyä esimerkiksis seksisuhteeseen silloisen englannin opettajani kanssa. Olin fiksu ja rauhallinen, pituuskasvuni oli noihin aikoihin suurinpiirtein päättynyt (185cm) ja muutenkin ikäistäni kypsempi.

Tuo opettaja oli nelikymppinen puuma jota himoitsin aina tunneilla. Ihastukseni saattoi paistaa läpi, mutta kovasti olisin halunnut jotain seksihuumaa hänen kanssaan. Todennäköisesti olisi saattanut torjua minut, koska olisi tehnyt virkavelvollisuuden rikkomuksen muuten. Mutta miksei kaksi henkisesti kypsää ihmistä voisi nauttia toisistaan jos kerran poikakin on jo henkisesti ja fyysisesti kehitystä edellä?

Tuo kokemus olisi ollut minulla valtava henkinen buusti elämässä jos se olisi tapahtunut. Eikä suinkaan seksuaalinen hyväksikäyttö. Pyörittelin tuohon aikaan koripalloa ja jalkapalloa muita ikätovereitani vastaan mennen tullen, joten mielestäni myös tuokin olisi oiva peruste sillä että olisin ansainnut saada seksuaalista kokemusta vanhemman naisen kanssa. Harmi että meillä on niin syrjivä ja ilkeä suomen laki joka kieltää henkisesti vahvemmat poikayksilöt heittäytymästä vanhempien naisten seksuaalisuuden tyydyttäjiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköistä opettajaa tuli myös kuolattua kouluaikoina.Jos siltä olisi saanut kyytiä niin voe poijjaat ;)

Vierailija
2/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä itsellänikin. Ei ollut kerta eikä toinen kun masturboin unelmoiden opettajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yläastelaisilla pojilla ja tytöilläkin on aina mielessä.Sitä kun oli 14 kesäinen niin kyllä himoitti kokoajan.

Vierailija
4/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin panosuhdetta opettajaani jo 7-vuotiaana. Pidän itseäni todella viisaana tänä päivänäkin.

Vierailija
5/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on kovaa aikaa sano joskus vaarini.

Vierailija
6/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuten 7-vuotiaana lähes 2 metrinen jössikkä.

Vierailija
7/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus alkaa niin se vain sitte alkaa.Minkä sille mitään ketään voi.

Vierailija
8/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät on kovaa aikaa sano joskus vaarini.

Ihan paras. :D

Vierailija
9/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin pannu koko ajan.Varsinki sitä meidän herkkupeppu opea.aaaahhh mitkä muistot uuhhh sitä naista.

Vierailija
10/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellänikin kun kävin herttoniemen yläastetta -90 luvulla.Muistan ne keväät kun aina seiso ja tyttöjä kateltiin.Kyllä siellä joku kurvikas opekin ei voinut katseilta välttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi