Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etiketti ja muuttomiehet

Vierailija
20.05.2016 |

Onko tapana, että muuttofirman muuttomiehille (työ kestää kaksi tuntia) tarjotaan jotain kiitosten ja työstä maksun lisäksi? Esim. odottavatko he, että heille keitetään pullakahvit tms? En omista kahvinkeitintä eikä minulla muuton tiimellyksessä ole muutenkaan aikaa hankkia tai leipoa mitään tarjottavaa. Onko siis "junttia", jos kiitän vain vuolaasti ja maksan laskun? Vai tuleeko tarjoja ne sumpit tai tippiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität setelin ja sanot, että menkäähän kahville, kiitos.

Vierailija
2/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mehua tarjolle ja hyvin maistui muuttamisen lomassa. Miehet hikoilivat raskaassa työssä aika paljon, joten nestettä kului.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin mehua tarjolle ja hyvin maistui muuttamisen lomassa. Miehet hikoilivat raskaassa työssä aika paljon, joten nestettä kului.

Hyvä idea. Itsetehtyä mehua minulla onkin, joten sitä voisin tarjota. Ei sitten tule niin huono omatunto siitä, että toiset raataa, vaikka siitä heille maksankin. :) -AP

Vierailija
4/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvittelu olisi tosiaan vähän liikaa, mutta mehua, vissyä ha kertsimukeja keittuöön ja sanot, että sieltä voi käydä juomassa.

Vierailija
5/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuttomiehet olivat kantaneet kamat kämppään, otin esille itse tehdyn perseeseenvetokoneen. Sanoin äijille, "Ei ole kahvia eikä mehua, mutta perseeseenvetokone on. Ei muuta kuin herrat on hyvät."

Siinä ne sitten tunnin käytti konetta ja jatkoivat suu auki matkaansa. En tiedä mitä miettivät.

Vierailija
6/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tarjonnut juotavaa ja vähän syötävää, laittanut keittiön pöydälle jo ensimmäisessä erässä mehua, pullaa ja keksejä, siis sellaista, mikä ei jääkaapitta pilaannu ja voi napata. Ihan kaupan valmispussista.

Vierailija
7/7 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niemen muuttoporukka ei ainakaan halunnut kahveja ja pullaa, vaikka olin ne erikseen käynyt ostamassa ja varannut. Ehkä oli niin kiire jatkaa seuraavaan muuttoon? Varaa ennemmin vaikka limutölkkejä/vesipulloja.

Jos jotain haluat tarjota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme