Onko vinkkejä millä kaupan tuotteella saan alapään/säärikarvat vahattua kokonaan pois?
Eli kokeilin jo sokerointia, ei lähtenyt kaikki karvat ja sokeri oli hankala käsitellä. Vahaliuskat ottivat vain osan kasvoista.
Miten saan kaikki pois millä tuotteella? Olen sen verran sadisti että haluan karvat juurineen, en höylätä.
Kommentit (5)
Mulla on sokerointi toiminut ihan hyvin, käytän levittämiseen muovista voiveistä ja poisottamiseen vanhasta lakanasta revittyjä suikaleita. Periaatteessahan millään tuotteella ei kaikkia karvoja voi saada pois, koska ne ovat eri kasvuvaiheissa.
Ja sokerointiaineen teen av-mammojen pimpulinsokerointiohjeella. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran sadisti että haluan karvat juurineen, en höylätä.
Ai sadisti. Onko kohteesi hyväksynyt tuon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sokerointi toiminut ihan hyvin, käytän levittämiseen muovista voiveistä ja poisottamiseen vanhasta lakanasta revittyjä suikaleita. Periaatteessahan millään tuotteella ei kaikkia karvoja voi saada pois, koska ne ovat eri kasvuvaiheissa.
Hei saisiko sen sokerointiaineen reseptin? :) mulla oli hyvä resepti, mutta hukkasin sen ja seuraavista kokeiluista ei ole tullut yhtään hyviä! :( olisin tosi kiitollinen, jos jakaisit av-mammojen pimpulinsokerointiohjeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei saisiko sen sokerointiaineen reseptin? :) mulla oli hyvä resepti, mutta hukkasin sen ja seuraavista kokeiluista ei ole tullut yhtään hyviä! :( olisin tosi kiitollinen, jos jakaisit av-mammojen pimpulinsokerointiohjeen!
Täältä löytyy: http://avmammanblogi.blogspot.fi/2015/03/sokerointia.html?m=1
Mulla on joka kerta onnistunut hyvin, oon käyttänyt sitruunasta puristettua mehua. Joka kerralla koostumus on kuitenkin vähän eronnut, jolloin on pitänyt aina tietylle satsille löytää se oikea lämpötila ja löysyysaste, että karvat irtoavat. :) oon käyttänyt niitä 4 dl ikea-laseja (samanlaisia kuin bloggaaja), ja niistä on tullut kaksi lasikipollista (n. 8 dl) massaa ja se riittää aika pitkään. Käytän sitä tosin ainoastaan pimpuliin.
Veetin lämminvaha purkissa. Toimii ihan kaikkeen.