Kokemuksia Lidlin Naisten pyöräilyhousuista?
Onko Teillä AV mammat kokemuksia näistä Lidlin naisten pyöräilyhousuista? Onko hyvä hinta/laatusuhde? Mitä muita merkkejä kannattaa käyttää ja mistä Teillä on kokemuksia? Kertokaa lisää...
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?action=showDetail&id=26043
Kommentit (21)
Minä sain puolitutulta pyöräilyhousuista. Hyvä oli kokemus. En kyllä tiedä olivatko ne Liidin
Olen käyttänyt Lidlin pyöräilyhousuja ja paitoja. Ihan hyvälaatuisilta tuntuvat ja hinnathan ovat ihan olemattomat. Meillä ostaa mieskin paljon pyöräilyvaatteita Lidlistä.
Hyvät on laatu/hinta suhteelta. Suosittelen lämpimästi, juuri kävin hakemassa 2 uudet shortsi ja 3/3 pituiset caprimalliset T: PyöräilyhulluNainen42v
Ainakin yhdet pitkälahkeiset trikoot ja fleecevuorattu talvimalli on olleet hyvät. Yhdet lyhytlahkeiset oli aika onnettomat, ohut pehmuste, huonot saumat. Nämä miehen kokemuksella. Joskus niissä on ollut huonoja vetoketjuja, mutta nytkyään tuntuu olevan kelvollista tavaraa siinäkin.
.....Mutta mitkä alushousut pitää laittaa pyöräilyhousujen alla:? Stringit, boxer, Tait, Hipsterit vai "ei mitää". Siinä ikuinen kysymys? : D
Vierailija kirjoitti:
.....Mutta mitkä alushousut pitää laittaa pyöräilyhousujen alla:? Stringit, boxer, Tait, Hipsterit vai "ei mitää". Siinä ikuinen kysymys? : D
Ikuinen vastaus on: Ei mitään.
Ei kokemusta juuri pyöräilyhousuista, mutta kyllä muista vaatteista.
Varmaan paras hinta-laatu -suhde vaatteille, mitä olemassa on. Ovat todella kestäviä. Tyylikkyydestä en kyllä puhu mitään :) Mutta sellaisina koti- ja vapaa-ajan asuina ihan kelpoja malleiltaan mielestäni.
Eli osta rohkeasti vain pyöräilyhousut!
Lidlin vaatteissa kannattaa muistaa, että koot ovat isoja. Eli yhtä numeroa pienempi kuin tavallisesti on sopiva.
Ei missään tapauksessa mitään alushousuja pyöräilyyn pöyräilyhousuissa, tulee vain hiertymiä. Onhan pyöräilyhousut pehmustettu saumattomasti juuri sitä varten, ettei tulisi mitään ongelmia.
Minulla on yhdet Lidlin pyöräilyhousut eikä niissä ole kehuttavaa. En tiedä onko vika housuissa, satulassa vai takamuksessa, mutta niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä ne jalkaan istuu, mutta ei niillä satulassa yli tuntia istuta. Pehmusteet ei riitä (ei paksuus eikä muoto) ja saumat painaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yhdet Lidlin pyöräilyhousut eikä niissä ole kehuttavaa. En tiedä onko vika housuissa, satulassa vai takamuksessa, mutta niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä ne jalkaan istuu, mutta ei niillä satulassa yli tuntia istuta. Pehmusteet ei riitä (ei paksuus eikä muoto) ja saumat painaa.
Tunti pitäisi mennä satulassa ilman pehmusteitakin. Onko jotkut toisen merkkiset housut sitten paremmat? Minullakin on yhdet Lidlin pyöräilyhousut, joissa on ohut pehmuste, mutta ei ne saumat niissäkään paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunti pitäisi mennä satulassa ilman pehmusteitakin. Onko jotkut toisen merkkiset housut sitten paremmat? Minullakin on yhdet Lidlin pyöräilyhousut, joissa on ohut pehmuste, mutta ei ne saumat niissäkään paina.
Minulla on urheilukaupasta ostettuja pyöräilyhousuja, joissa tuntuma on ihan toinen. Hintakin oli moninkertainen, mutta kai se on maksettava jos haluaa pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on urheilukaupasta ostettuja pyöräilyhousuja, joissa tuntuma on ihan toinen. Hintakin oli moninkertainen, mutta kai se on maksettava jos haluaa pyöräillä.
Tämä on niin nykypäivää. Ikään kuin urheilu ja liikunnallinen elämäntapa vaatisi joitain täsmätrikoita. Tennistä ei tietenkään voi pelata pyöräilyshortseissa eikä tennisshortseissa pyöräillä.
Pyöräilen päivässä reilut parikymmentä kilsaa työmatkoja. Ihan ilman erityisiä pyöräilyshortseja olen onnistunut kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin nykypäivää. Ikään kuin urheilu ja liikunnallinen elämäntapa vaatisi joitain täsmätrikoita. Tennistä ei tietenkään voi pelata pyöräilyshortseissa eikä tennisshortseissa pyöräillä.
Pyöräilen päivässä reilut parikymmentä kilsaa työmatkoja. Ihan ilman erityisiä pyöräilyshortseja olen onnistunut kulkemaan.
Toki voit pelata tennistä pehmustetuissa pyöräilyhousuissa, anna palaa vaan. En kyllä keksi miksi sen tekisit.
Ja fillarilla parikymmentä kilsaa, siis kymppi / suunta nyt menee missä tahansa housuissa, jotka eivät hierrä. Mutta pitkällä matkalla (jota 10 km siis ei ole) ne pyöräilyhousut on kyllä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pyöräilen työmatkani perusvaatteissa, mutta 3-4 tuntia satulassa on ihan eri asia. Silloin kyse ei ole liikunnallisesta elämäntavasta vaan rakkaasta harrastuksesta. En juoksisi maratoniakaan tennareissa, vaikka niillä pystyy kilometritolkulla kävelemään.
En missään nimessä suosittele! Älä osta-jos haluat housut jotka on hyvät vielä vuoden päästä niin sijoita kunnallisiin.
Mä ostin yhdet ja vajaan vuoden käytön jälkeen pehmusteet lyhyessä ja housut alkoi hiertää. Lisäksi saumat rispaantui nopeasti ja "heijastimet" hävisi melkein ekassa pesussa.
Entä jos laittaa terveyssiteen tavallisiin juoksutrikoisiin? Auttaako estämään hiertymät?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos laittaa terveyssiteen tavallisiin juoksutrikoisiin? Auttaako estämään hiertymät?
Kuulostaa kamalalta!
Hyvin lähti tahrat suihkun kaakeleista, joten suosittelen!