Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen katsonut kaikki Suomen pelit ja muiden pelien tulokset. Olen seurannut tuloksia alusta saakka. Miestäni ei kiinnosta koko jääkiekko. Hän ei halua katsoa kun "homot juoksee mustan kiven perässä". Olishan se kiva jos voisi katsoa pelejä jonkun kanssa.

• ylös 30
  • alas 6

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Miehesi kuulostaa hauskalta. Lähtisiköhän joskus oluelle kanssani? Mielipiteeni jääkiekosta on sama ja olen mies myöskin.

• ylös 21
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!

On kyllä käynyt mielessä, mutta en viitsisi kun kaikki muu toimii hyvin, etenkin seksi.

Ajattelin jos voisin saada itselleni aina kisojen ajaksi jonkun sellaisen lätkämiehen jonka luona katsoa pelejä. SM-liigan pelejäkin olis kiva katsoa jonkun kanssa.

Ap

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Toivottavasti miehes mielipide on sama, jos "homot" tuo kultaa kotiin, toivottavasti hän ei sitten juhli "homojen" kunniaks..

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!

On kyllä käynyt mielessä, mutta en viitsisi kun kaikki muu toimii hyvin, etenkin seksi.

Ajattelin jos voisin saada itselleni aina kisojen ajaksi jonkun sellaisen lätkämiehen jonka luona katsoa pelejä. SM-liigan pelejäkin olis kiva katsoa jonkun kanssa.

Ap

Höh, mihin sä tarvit sitä lätkämiestä? Etkö yksin voi katella?

Nimim. yksin kattonu matseja 20 vuotta.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Mies on pariutunut wt eukon kanssa. Onko sulla kouvolatukka, tribaali alaselässä ja läväreitä? Ootko lähihoitaja?

• ylös 6
  • alas 26
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!

Ap

No kato kun parisuhteessa ei voi olla omia mielenkiinnon kohteita, täytyy tykätä vain samoista asioista.

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!

Ap

No kato kun parisuhteessa ei voi olla omia mielenkiinnon kohteita, täytyy tykätä vain samoista asioista.

Niin että on parisuhteelle eduksi, jos molemmat tykkää miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies on pariutunut wt eukon kanssa. Onko sulla kouvolatukka, tribaali alaselässä ja läväreitä? Ootko lähihoitaja?

Toivon, että tää oli vitsi. Jos ei, niin voisit yllättyä, jos näkisit miltä esim. minä ja mun lätkänseuraajakaverit näytetään (ja lisäksi olemme korkeakouluopiskelijoita).

Ymmärrän ap:ta, seurassa on paljon kivempi katsoa pelejä.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Mä kyllä väitän, että on hirveämpää joutua kuuntelemaan, kun toinen kattoo urheilua, kuin se että joutuu katsomaan sitä urheilua yksin. Jos siis ei kiinnosta urheilu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tää oli vitsi. Jos ei, niin voisit yllättyä, jos näkisit miltä esim. minä ja mun lätkänseuraajakaverit näytetään (ja lisäksi olemme korkeakouluopiskelijoita).

Nyt muakin alko kiinnostaa, enkä ole edes tuo aiempi kirjoittaja. 

Miltä te sitten näytätte?

Ainakin siellä kisoissa kuvattiin katsomossa kuvankauniita, nuoria suomalaisia tyttöjä, tummia ja vaaleita, mutta nättejä.

Oletteko siis jotain 120+kg vanhoja tätejä vai minkälaisia, jos noin uniikkeja lumihiutaleita olette lätkänseuraajissa?

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

No kerro sille että Ruotsi hävisi tänään, ei ne enää juokse siellä kisoissa minkään perässä. No ainakaan sen mustan ja kovan.

Tai noh, ei voi sanoo varmaksi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt muakin alko kiinnostaa, enkä ole edes tuo aiempi kirjoittaja. 

Miltä te sitten näytätte?

Ainakin siellä kisoissa kuvattiin katsomossa kuvankauniita, nuoria suomalaisia tyttöjä, tummia ja vaaleita, mutta nättejä.

Oletteko siis jotain 120+kg vanhoja tätejä vai minkälaisia, jos noin uniikkeja lumihiutaleita olette lätkänseuraajissa?

Juuri tuolta: normaaleilta suomalaisilta näteiltä tytöiltä, ei kouvolatukkaa, ei tatuointeja tai lävistyksiä.

Vierailija

Kolme vuotta avioerosta, ja ihanaa kun saa katsoa jääkiekkoa rauhassa lasten kanssa. Ei vittuilua ruikutusta ja kitinää. Juuri mietin kun ajelin töistä kotiin, että ihana viikonloppu, saa rauhassa katsoa pelit!

Vierailija

Laita tuo neitimäinen tossukkamiehesi pihalle ja ota tilalle raavas tosisonni, joka seuraa kanssasi peliä ja erätaukojen ajan nai sinua jäykällä melallaan.

Sivut