Kommentit (9)

Vierailija

Näin kolme ponchoa ja yhden neuleen alaosan.
Luulis sopivan.
Mutta mikä niistä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Väitän että useimmille isokokoisille tuo huono malli. Paljon riippuu tietysti vartalon mallistakin. Lähtökohtaisesti tuo poolomallinen kaulus on huono valinta, se lyhentää kaulaa ja jos on kaksoisleukaa niin tuo luultavasti korostaa sitä. Dekoltee-aluetta olisi hyvä avartaa isommalla kaula-aukolla, jos myös rinnat ovat isot, v-kaula-aukko on paras valinta. Malli on kovin tasapaksu eikä luo mitään muotoja vaan luultavasti luo entistä isomman vaikutelman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Väitän että useimmille isokokoisille tuo huono malli. Paljon riippuu tietysti vartalon mallistakin. Lähtökohtaisesti tuo poolomallinen kaulus on huono valinta, se lyhentää kaulaa ja jos on kaksoisleukaa niin tuo luultavasti korostaa sitä. Dekoltee-aluetta olisi hyvä avartaa isommalla kaula-aukolla, jos myös rinnat ovat isot, v-kaula-aukko on paras valinta. Malli on kovin tasapaksu eikä luo mitään muotoja vaan luultavasti luo entistä isomman vaikutelman.

No ajattelin lähinnä että takin sijasta käyttäisi kesällä. En halua avaraa kaula-aukkoa, koska mielestäni se näyttää halvalta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, jos on omena-mallinen eli jalat on kapeat niin voisi tuo ehkä toimia.. mutta kauluksen tekisin kuitenkin eri tavalla. Se on tämän mallin heikoin kohta mielestäni.

Vierailija

Jos jalat ovat suhteellisen hoikat ja pitkät, niin tuo sopii. Ei ole lyhyen ihmisen malli muutenkaan, vaikka olisi hoikka. Eikä persjalan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ajattelin lähinnä että takin sijasta käyttäisi kesällä. En halua avaraa kaula-aukkoa, koska mielestäni se näyttää halvalta...

Ei sen kaula-aukon ihan hirvittävän suuri tarvitse olla :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos jalat ovat suhteellisen hoikat ja pitkät, niin tuo sopii. Ei ole lyhyen ihmisen malli muutenkaan, vaikka olisi hoikka. Eikä persjalan.

No olen vartaloltani juurikin omena, eli jalat  ovat ainut siedettävä osuus vartalossani. Olen kai aika pitkäkin, 170cm.

Vierailija

Sopisi. Itse olen liian laiha. Mukavaa kuulla tällä palstalla normaali kysymys. Jos itse tykkäät, niin se sopii sinulle:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.